מסתננים בדרום ת"א
מסתננים בדרום ת"אפלאש 90

תושבי דרום תל אביב זועמים לאחר שהתברר כי מרכז הספורט, קאנטרי קלאב קרית שלום, הושכר לטובת אוכלוסיית השוהים הבלתי חוקיים.

התושבים מזהירים כי בכוונתם לבוא ולהפגין במקום, ובמקביל מאיימים לבטל את המנוי.

הרב אחיעד אטינגר מרבני דרום תל אביב, אומר לערוץ 7 כי מדובר בעוד יעד, כלשונו, שנכבש על ידי האריתראים והסודנים, "בדרום הארץ אולי סגרו את הגבול, אבל לדרום תל אביב הם ממשיכים לנהור בהמוניהם. הם כובשים עוד בית ועוד רחוב. הם משתלטים על טיפות החלב, על בתי הספר, גני השעשועים ועכשיו גם על הקאנטרי קלאב".

אטינגר טוען שבמקום לעודד אותם לעזוב, מעודדים אותם להישאר, "זה הקאנטרי קלאב המרכזי היחיד בקרית שלום, הוא משרת אלפי משפחות, גם את שכונת קריית שלום וגם את שכונת שפירא. אני אומר לך, התושבים פה רותחים. יש איזה ארגון סיוע לפליטים, ששכר את המקום ותהיה לכאן מחר, נהירה אדירה של שוהים בלתי חוקיים".

לדבריו, מניסיון העבר, האריתראים מגלים מקום ונשארים בו. "התושבים היהודים כאן, גם ככה סובלים והחל ממחר עוד פינת חמד תיכבש. האזרחים החוקיים יידחו, לטובת הבלתי חוקיים זה פשוט לא יאומן. שוחחתי עם תושבים חרדים, חילונים ודתיים כולם מתכוונים לבטל את המנוי בקאנטרי קלאב, תהיה כאן הפגנה גדולה".

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה, "עיריית תל אביב-יפו, המנהלת את המרכזים הקהילתיים העירוניים, מעניקה שירותים לכל אוכלוסייה המעוניינת לקיים פעילות במרכזים אלו, ללא הבדל מוצא, דת, צבע או מין- ותמשיך לעשות כך גם בעתיד.

הנהלת קאנטרי גורן משכירה את האודיטוריום מזה כמה שנים לאירועים של הקהילה הזרה, אחת לכמה חודשים. באירועים אלו מתקיימות ישיבות של הקהילות הללו עם עמותות סיוע, עורכי דין וכו', כאשר כל האירועים עד היום (האחרון התקיים לפני כחודשיים) עברו בצורה חלקה ושקטה", נמסר.