פרקליטות המדינה הודיעה אתמול (ג) לבית משפט השלום בירושלים, כי היא חוזרת בה מהאישום נגד הרב מוטי אלון במעשה מגונה, בעקבות סירובו של אחד העדים לבוא ולהעיד, כך נותר נגדו רק כתב אישום אחד.

עו"ד שי עמרוסי, מחסידיו של הרב מוטי אלון, אומר לערוץ 7 כי מבחינתם מעולם לא דבק רבב ברבם. "התחושות מרוממות, אנחנו לכל אורך הדרך היינו בטוחים בחפותו של הרב. היו כאן אישומים מגוחכים, והנה לקו הסיום הגיעו רק שני מתלוננים ועכשיו אחד מהם הבין שברגע האמת הוא לא מסוגל לשקר", אמר עמרוסי.

לדבריו, כל המעשים שמתוארים בכתב האישום הם מעשים שבכל יום, "הרב ממשיך לחבק את כולנו ואוהב אותנו, יכול להיות שהיו שם חבר'ה מבולבלים שלחצו עליהם לומר דברים שלא היו אמורים להיאמר. התפרסם בעיתונים שלחצו אותם אפילו בחקירה לומר שזה היה בכוח, וכך בחסות העליהום התקשורתי הם אמרו את מה שאמרו. היום הם לא מסוגלים לחזור על זה, כי זה שקר. גם גדולי הדור, כולל הרב אליהו והרב עובדיה קראו להם לעשות דין תורה, אפילו הרב דרוקמן יצא נגדם".

עמרוסי מקווה שגם אם הרב אלון יזוכה הוא ימשיך להתגורר במגדל, "סדר היום שלו לא השתנה, הוא ממשיך להעביר שיעורים בירושלים וברעננה ובישיבת אור עציון. הוא מצא במגדל פינה חמה ואוהבת, אף אחד לא כפה עליו גלות, אבל הוא רצה למנוע חילול ה'. אנחנו רוצים שהוא יישאר במגדל, עם העוצמות שלו כדי להמשיך להיות מגדל אור לכולנו".