קונצנזוס על 'סרבנות אידיאולוגית'. מירב מיכאלי
קונצנזוס על 'סרבנות אידיאולוגית'. מירב מיכאליפלאש 90

חברת הכנסת מרב מיכאלי (עבודה) תקפה בחריפות את "ממשלת ביבי-בנט-לפיד".

"נתניהו לפיד ובנט -שלושה גברים לבנים ,קפיטליסטים,עשירים מאוד, שרואים את העולם אותו דבר. כגוש ימין אין סיבה שלא יקים ממשלה וינהל מדיניות ימנית. ואז, נגמור עם הקשקוש הזה של המרכז ונראה באמת לאן ממשלה ימנית תיקח אותנו".



מיכאלי, הבהירה כי מפלגתה לא תצטרף לממשלה "הפערים הם תהומיים ונתניהו צריך להמיר את דתו כדי לגשר על הפערים בין שתי המפלגות". 

לשאלה האם תמיד הצביעה למפלגת העבודה השיבה, "לא תמיד הצבעתי לעבודה. בחברה שלנו נעשה לגיטימי לשאול למי הצבעת- זו אמורה להיות הצבעה אישית וחשאית לפי חוק כדי שאף אחד לא יאיים עליך . למה אני צריכה להישפט על בסיס מה שהצבעתי בעבר?... אני הצבעתי לפי מה שהיה נכון וטוב למדינת ישראל בכל רגע נתון".

מיכאלי הוסיפה "לא כל האידיאולוגיה שלי היא האידיאולוגיה של מפלגת העבודה. אני באה אחרי 5 שנים שבהם האידיאולוגיה שלי פרושה במאמרים וטורים שכתבתי ב,הארץ", וניתן למצוא את האג'נדה שלי בקלות רבה. אין מפלגה שמייצגת את האידיאולוגיה שלי ב100% .בעבר גם תמכתי באהוד ברק ובעמיר פרץ. יש הנחה שאני יותר שמאלה. אני מאמינה בדמוקרטיה,בזכויות אדם, בשיוויון בין בני אדם. זה בטח לא אידיאולוגיה ימנית".