חברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי באופקים
חברי ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי באופקיםהלל מאיר

בעוד המשא ומתן הקואליציוני על הרכבת הממשלה נמשך, צעירי הבית היהודי מקימים בימים אלה תאי סטודנטים בכל רחבי הארץ, כדי לתת מענה לקבוצות פרו פלסטיניות.

יובל מורגנשטרן, ממובילי ההנהגה הצעירה במפלגה אומר, "צריך להבין ש"הבית היהודי" קיבלה מומנטום חזק בבחירות. המפלגה כמעט שילשה את כוחה, כאשר המצביעים החדשים הם צעירים לא דתיים שנתנו לנו את האמון. כעת הזמן שלנו לעזור להם במוסדות הלימוד שלהם ולדאוג להם".

ביום חמישי האחרון ישב לראשונה צוות הסטודנטים של ההנהגה הצעירה לפגישת עבודה ראשונה ובה הם חילקו את תחומי האחריות של כל אחד מהרכזים ואת אזורי הפעילות.

"יש הרבה עבודה ועלו הרבה נושאים לטיפולינו בפגישה. נדאג שבכל מוסד אקדמי יהיה תא פעיל של הבית היהודי, בו נרכז את הפעילות של ההנהגה הצעירה, נארגן ימי עיון והרצאות של ח"כים, נעבוד בצורה חזקה על שיח פתוח בין תאי המפלגות והכי חשוב- נפעל לחיזוק הזהות היהודית והציונית באוניברסיטאות ובמכללות", ציין מורגנשטיין.

"אנו רואים בשנים האחרונות את התגברות הפעילויות האנטי ציוניות והפרו פלסטיניות במוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל ולעיתים אף יצירת דה לגיטימציה למדינת ישראל, כמו ההפגנות ההזויות נגד מדינת ישראל בחלק מהאוניברסיטאות", אמר מורגנשטרן, "הגענו להבנה שאסור לנו לשתוק יותר לנוכח פעולות חמורות כאלה, ונדאג לכך שבכל מקום שיהיו פעילויות או הפגנות אנטי ישראליות אנחנו נביא סטודנטים ציוניים ונפגין נגדם".

נעמה ויינשטיין, רכזת צוות הסטודנטים, מוסיפה כי תאי הסטודנטים יהיו חוט מקשר בין הסטודנטים לבין ההנהגה הצעירה וחברי הכנסת, ומספרת כי בימים רגילים קשה לגייס אנשים שמוכנים להפעיל תאי סטודנטים בהתנדבות, אך ההצלחה של הבית היהודי בבחירות סוחפת את הסטודנטים שרוצים להשתתף בפעילויות ציוניות בקמפוסים ובחיזוק הזהות היהודית.

"יש לנו כבר נציגים באוניברסיטאות תל אביב, העברית, אריאל, בר אילן, ובמכללות מכון לב והרצוג, ואנו קוראים לצעירים נוספים שרוצים לקחת חלק בעשייה ציונית איכותית ליצור איתנו קשר דרך הפייסבוק, להצטרף אלינו ולהוות את ראש החץ בפעילות הציונית בקמפוסים", אומרת ויינשטיין.