איתי זר בחווה. ארכיון
איתי זר בחווה. ארכיוןפלאש 90
שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, השופטת נאווה בכור, זיכתה היום (שני) מכל אשמה את איתי זר, בעליה של חוות גלעד שנגדו נטען כי תקף שוטרים בחוותו, טענה שהובילה למעצרו במשך חמישה שבועות שלאחריהן שוחרר למעצר בית בתנאים מחמירים כשאזיק אלקטרוני לרגלו. את מעצר הבית ביצע זר בבית חותניו הרב יעקב ורבקה שמעון.



השופטת הודיעה על קביעתה בקיצור נמרץ והוסיפה כי נימוקי ההחלטה יישלחו בדואר לצדדים. בעקבות הדברים אומר זר כי לאחר שיקרא את נימוקי הכרעת הדין בכוונתו לתבוע פיצוי על העוול שנגרם לו כאשר נעצר על לא עוול בכפו.



יצוין כי כבר במהלך הדיונים המשפטיים בתיק המליצה השופטת בכור לנציגי התביעה לבחון שוב את התיק וההאשמות שבו. זאת לנוכח ליקויים בולטים שהתגלו תוך כדי פריסת גרסתם בפניה. נציגי הפרקליטות שבו וטענו בפני השופטת כי שולחיהם בפרקליטות אינם מתכוונים לוותר על התביעה למרות רמזים אלו של השופטת בדבר ליקויים משמעותיים בתיק.



נזכיר כי ראשית הפרשה היא בחודש נובמבר נעצר איתי זר לאחר עימות מילולי עם קצין מג"ב בתואנה של חשד לתקיפת שוטרים. העימות המדובר אירע לאחר שכוח מג"ב ומינהל אזרחי הגיעו לחוות גלעד כדי לפרק תשתית חשמל שהותקנה במקום.



את זר ייצגה עו"ד עליזה עוזרי-כאשכש מהסנגוריה הציבורית והיא שהובילה לזיכויו המוחלט.