חבר הכנסת רובי ריבלין (ליכוד) השתתף אחר הצהריים (יום ד') בטקס האזכרה לסגן הילה בצלאלי ז"ל, שנהרגה בקריסת גשר התאורה, במהלך חזרות לטקס הדלקת המשואות, בשנה שעברה.

"הילה היתה קרבן איום של תרבות רשלנית איומה שפשתה בנו - תרבות ה'סמוך', וה'יהיה בסדר', כאשר דבר איננו בסדר", אמר ריבלין באזכרה, שנערכה בהר הרצל.

לדבריו, יש להילחם ברשלנות, בתרבות האדישות,"אשר בשלה נקטפים היפים שבילדינו. לא נוכל לעקור תרבות זו מן השורש עד שהדבר לא יהיה משימה לאומית אמיתית, ומאבק טוטאלי וחסר פשרות".

ריבלין קרא לאחראים על הכנת טקס המשואות הקרוב, להקפיד על עמידה בכל כללי הבטיחות והזהירות, "הביטו במשפחתה של הילה שאיבדה את היקר מכל; הביטו בחיילים האחרים שנאבקים בתהליך שיקום ארוך ומסובך, הסתכלו להם בעיניים ואל תגידו להם ש'יהיה בסדר', אלא תוודאו שיהיה בסדר. אל תגידו שהכל תקין, תבדקו שהכל תקין, תתעקשו שהכל יהיה תקין. קחו אחריות. זוהי חובה קדושה כלפי הילה וכלפי משפחתה".

 "אסור לנו לתת לזכרה של הילה להסתופף לנצח בצילו של האירוע הקשה. את הילה נזכור בשל מי שהייתה, בשל אהבת החיים שלה ורצונה העז לתרום ולהתמסר; הילה תיזכר בשל נכונותה לתת את הנשמה לחברה ולעם בישראל. זוהי הילה וזהו חותם חייה", כך ריבלין באזכרה.