ינון בחתונת האחות רוממה, י"ב אב תשע"ב
ינון בחתונת האחות רוממה, י"ב אב תשע"בעינה (לבנון) שהם
חיים לבנון, אביו של ינון הי"ד שנהרג בחודש שעבר בתאונת דרכים בדרום הר חברון, מספר לערוץ 7 על חיי הבן, שנקטעו בעודו בן 29 בלבד.



הסתלקותו של ינון, מספר האב השכול, היא רצון ה', "ללא כל ספק הוא נהרג על קידוש ה' בידי גויים שונאי ישראל שעניינם הוא אחד - לפגוע בעם ישראל".



התאונה, נזכיר, אירעה לאחר שנהג רכב בו נסעו שוהים בלתי חוקיים, זיהה כי כוחות המשטרה רודפים אחריו במטרה לתופסו והחל לנסוע במהירות, חצה קו הפרדה רצוף והתנגש ברכב בו נסע ינון.



האב מדגיש כי היו וישנם גורמים וגופים שצריכים לבדוק את עצמם, כלשונו, "ההתנהלות לא היתה תקינה, אבטחת הגדר המדוברת, התנהלות משטרת ישראל לגבי מרדפים שהם מנהלים... כל מיני קבלנים שמעסיקים שוהים בלתי חוקיים וגורמים להם להיות נרדפים ולהגיע בדרכים לא חוקיות".



ינון נולד וגדל בסוסיא, סיפר אביו, "הוא אהב את דרום הר חברון בכל נימי נפשו", ינון סיים את לימודיו בישיבת כינור דוד, במגמת מוסיקה, אותה אהב ינון במיוחד, כשהוא מנגן על כינור "בכישרון רב", העיד.



״התגייס לצה"ל בשמחה ובתחושת שליחות, שירת בגדוד נצח יהודה של חטיבת כפיר, ושימש כמפקד כיתת לוחמים במסירות רבה", סיפר האב הנרגש, שהוסיף כי ינון הקים את גבעת הצמיגים בסוסיא, "את הבית שלו בנה מצמיגים ממש", תיאר.



ינון, השני מבין שנים עשר אחים, עבד בגאווה גדולה כתפסן ובנאי, "אהב מאוד את העבודה ובשבילו זו היתה גאווה, כששאלו אותו במה הוא עובד תמיד היה אומר 'אני טפסן'".



את יום מותו של ינון, חיים זוכר היטב ולא ישכח לעולם, "לאחר שחזר מטיול בחו"ל התחיל ללמוד הנדסת בניין. ינון נהרג בדרכו הביתה ממבחן סוף הסמטר".



לסיום, חיים מבקש להודות מעומק לב לתושבי סוסיא על הסיוע שהעניקו למשפחה, "מהרגע שהתברר שינון נהרג כל הישוב התארגן ותמך פיזית, רוחנית ונפשית".



האזכרה תיערך ביום ה' הקרוב בשעה 17:30, בחאן סוסיא.