הח"כ שבטנק ינצח, איציק שמולי
הח"כ שבטנק ינצח, איציק שמוליפלאש 90
השריונר המסור ממשכן הכנסת, ח"כ איציק שמולי (העבודה), הופתע מהירידה בנתוני הגיוס לחיל השריון, וקורא לתיכוניסטים לוותר על הנעליים האדומות והכומתה החומה.

"ראיתי שיש ירידה בביקוש להתגייס לשריון ('בעיית תדמית' היה כתוב...) אז הסטטוס הזה מוקדש לכל התיכוניסטים שמתלבטים עכשיו מה לסמן במנילה - שריון, שריון, שריון!" כתב שמולי בדף הפייסבוק שלו.

הוא מודה שללוחמי השריון אין נעליים אדומות כמו לצנחנים, ואין כומתה חומה כמו לגולני, "אבל רק שם לומדים עבודה בצוות מהי ושעל מנת להגיע למטרה צריך קודם כל לסמן ולהגדיר אותה ורק אז לבצע שורה שלמה של נהלים לפני".
 
שמולי קורא לתיכוניסטים לא להסס, ולהתגייס לשריון. "ההבנה שאתה חלק ממארג שלם של פרטים ולא פועל כאינדיבידואל היא זאת שמובילה להישגים. האדם שבטנק ינצח היא לא רק סיסמא. מוקדש באהבה לחיל וללוחמים שלו", כך שמולי.

יצוין כי שמולי נאלץ לדחות בחודש שעבר את נאום הבכורה שלו במליאת הכנסת, לאחר שנקרא לצאת לשירות מילואים. "כבר ספרתי לאחור לקראת נאום הבכורה שלי בכנסת עד שהסמג"ד התקשר אלי", סיפר.
 
מפקדו של שמולי אמר לו "אולי אתה חבר כנסת, אבל עדיין צריך אותך כאן". שמולי מצידו מיהר להבהיר, "כשקוראים למילואים אז אנחנו פשוט תמיד באים, לא שואלים".