תחנת אוטובוס בירושלים
תחנת אוטובוס בירושליםצילום: פלאש 90

משרד התחבורה יפעיל את מערך קווי הלילה גם בערב יום העצמאות הקרוב.

מדובר ב- 48 קווי אוטובוס הפועלים מצפון עד דרום ונוסעים אל אזורי הבילוי ובחזרה עד השעות הקטנות, במחיר נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית.

הקווים יפעלו כאמור בלילה שבין שני לשלישי מחצות ועד 4 לפנות בוקר. מרבית הקווים ייסעו כסדרם, אך בשל סגירת כבישים בערים השונות לרגל חגיגות ומופעי יום העצמאות יתכנו שינויים במסלוליהם של חלק מהקווים. במשרד התחבורה קוראים לנוסעים להתעדכן במוקדי המידע של חברות התחבורה הציבורית, אשר יסיטו את מסלולי הקווים על פי הנחיות העיריות ומשטרת ישראל. 

נוסף על קווי הלילה, גם הרכבת הקלה בירושלים תפעל בלילה זה במתכונת לילית מורחבת עד 3:00 לפנות בוקר. מידע על לוחות הזמנים של כל קווי הלילה, הרכבת הקלה בירושלים וכל מערך התחבורה הציבורית בישראל, במוקד "כל קו" 8787*. 

כזכור, פרויקט קווי הלילה של משרד התחבורה פועל מזה כשש שנים, באמצעות מפעילי התחבורה הציבורית המורשים בכל איזור. במהלך שנת הלימודים פועלים קווי הלילה בלילות חמישי ומוצ"ש, ובימי חופשת הקיץ ובחופשות החגים הם פועלים בכל ימות השבוע. זהו שירות תחבורה ציבורית לכל דבר ולכן עלות הנסיעה בקווי הלילה היא כשל נסיעה רגילה ובכל אמצעי התשלום התקפים בשעות היום: כרטיסיות, חופשי חודשי, הנחות לזכאים ועוד. על פי נתוני משרד התחבורה, קווי הלילה משרתים למעלה מ-700 אלף נוסעים בשנה.

כל הפרטים באתר Kav-layla.co.il, בדף הפייסבוק של קווי הלילה, במוקד המידע הארצי לתחבורה ציבורית "כל קו" 8787*, או במוקדי המידע של חברות התחבורה הציבורית.