ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה פקדו הערב (מוצאי שבת) את קברו של יוני נתניהו הי"ד, אחיו של ראש הממשלה שנהרג במבצע אנטבה לפני שלושים ושבע שנים.

נתניהו נוהג לפקוד את קברו של אחיו מידי שנה, ימים ספורים טרם יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. מערך האבטחה הנרחב של ראש הממשלה מונע ממנו לפקוד את הקבר ביום הזיכרון שיחול בעוד יומיים.

בסוף השבוע שעבר נפגש נתניהו עם יתומי צה"ל ומערכת הביטחון, והביע בפניהם הזדהות, כאח שכול, המכיר את כאב האובדן. "כולנו משפחה אחת גדולה. אצל כל אחד ואחת מאיתנו הכאב קיים כל הזמן. הכאב הוא אישי ושונה אצל כל אחד אך יש בינינו משהו משותף, כאב משותף", אמר נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף כי מחיר האובדן גדול מנשוא, "אנו חיים עם הכאב כל יום, אני לא שוכח את אחי לשנייה, היום בו נהרג היה יום קשה מאוד".

הוא סיפר כי משפחות השכול מבינות את הכאב גם בלי לדבר ביניהן, "אך דעו לכם כי לדבר ולשתף מקל על הכאב ואני לצערי הבנתי זאת רק לאחר שנים רבות. בלעדי ההורים שלהם לא היה קיום למדינת ישראל. ישנם 23 אלף חללים ממלחמות ישראל מאז קום המדינה, בשואה נטבחו כל יום 20 אלף יהודים, ההבדל במספרים הללו הוא בזכות האבות שלכם", סיפר ראש הממשלה ליתומי צה"ל.

נתניהו ורעייתו בקבר אחיו יוני, הערב
נתניהו ורעייתו בקבר אחיו יוני, הערב(פלאש 90)