בלחץ. נתניהו
בלחץ. נתניהופלאש 90
ראש הממשלה, בנימין נתניהו הביע צער עמוק על פטירתו של הרב יעקב יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף.



ראש הממשלה ביקש למסור את תנחומיו לרב ולמשפחתו אשר רבבות הלכו לאור פסיקותיו ושמעו בצמא את דבריו, לשון הודעת ראש הממשלה. "הרב יוסף היה גדול בתורה, מורה הלכה ופוסק גדול שהלך בדרכי אביו יבדל לחיים ארוכים".

תנועת ש"ס מסרה "רבי יעקב היה גדול בתורה, העמיד אלפי תלמידים, ועמד בראש מוסדות 'חזון יעקב'. תנועת ש"ס שולחת את תנחומיה לכל בני משפחתו ובראשם מרן רבי עובדיה יוסף שליט"א", נמסר מהתנועה.

שר השיכון, אורי אריאל, מסר "ברוך דיין האמת, אבד צדיק מן הארץ. יחד עם כל עם ישראל אני מתאבל ומוסר תנחומים למשפחת הגאון רבי יעקב יוסף זצ״ל שהיה מגדולי הפוסקים ומורי ההוראה בדורנו. איש האמת ,מרביץ תורה לאלפים ורבבות, לוחם מלחמתה של תורה, ולוחם למען ארץ ישראל ושלמותה".

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, השתתף בהלווייתו של הרב יעקב יוסף.

"אני מבכה את פטירתו, בצער גדול, של התלמיד חכם הגדול הרב יעקב יוסף. הרב יוסף היה בקיא מאוד בהלכה, נחשב לאחד ממשיבי התשובות הגדולים והיה עונה לכל אדם באופן אישי. אני זוכר את הקשר העמוק שהיה לרב יוסף ולרב מרדכי אליהו זצוק"ל"

"הרב יוסף היה אחד מגדולי הרבנים, אוהב עם ישראל וארץ ישראל שהלך לעולמו. ברוך דיין האמת", הוסיף.

40171812/04 17:47בנט על הרב יוסף: "סימל אומץ לב ומסירות למען הכלל"ערוך

שר הכלכלה, נפתלי בנט, הביע צער על פטירתו של הרב יעקב יוסף.

"הרב יוסף, סימל אומץ לב ומסירות למען הכלל, וגם לאחר שפרצה מחלת הסרטן בגופו לא הסכים להפסיק בפעילותו למען עם ישראל. תנחומיי למשפחתו לתלמידיו ולקרוביו, יהי זכרו ברוך".

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, השתתף בהלווייתו של הרב יעקב יוסף. "אני מבכה את פטירתו, בצער גדול, של התלמיד חכם הגדול הרב יעקב יוסף. הרב יוסף היה בקיא מאוד בהלכה, נחשב לאחד ממשיבי התשובות הגדולים והיה עונה לכל אדם באופן אישי. אני זוכר את הקשר העמוק שהיה לרב יוסף ולרב מרדכי אליהו זצוק"ל. הרב יוסף היה אחד מגדולי הרבנים, אוהב עם ישראל וארץ ישראל שהלך לעולמו. ברוך דיין האמת", הוסיף.

שר הכלכלה, נפתלי בנט, אמר "הרב יוסף, סימל אומץ לב ומסירות למען הכלל, וגם לאחר שפרצה מחלת הסרטן בגופו לא הסכים להפסיק בפעילותו למען עם ישראל. תנחומיי למשפחתו לתלמידיו ולקרוביו, יהי זכרו ברוך".

מועצת יש"ע הביעה צער כבד ומסרה, "הרב היה מקושר בכל נימי נפשו לארץ הקודש ועסק ללא ליאות וללא מורא בשמירה על חבלי ארץ ישראל. ידיד אמת של ההתיישבות ביהודה ושומרון פעל רבות לחיזוקה ועמד בחזית המערכה למען שלמות הארץ".