תנועת הנוער בני עקיבא פירסמה את החלטות ועידת התנועה שהתקיימה בחול המועד פסח האחרון. ערוץ 7 מביא את עיקרי ההחלטות שמחייבות את הנהלת התנועה לפעול לפיהן.

הוועידה מברכת על האחדות הפוליטית-מפלגתית במחנה הציוני-דתי ושולחת את ברכתה לממשלת ישראל החדשה.

מתוך ראייה כי האחדות היא יסוד חשוב בקיום האומה, הוועידה קוראת לראשי הציבור ולמנהיגיו להיות מופת לאחדות ולסובלנות ולפעול לאיחוד כל חלקי העם.

תנועת בני עקיבא רואה ברבנות הראשית לישראל נדבך מרכזי וחשוב בבניינה הרוחני של המדינה והאומה. הוועידה קוראת לגוף הבוחר את הרבנים הראשיים לבחור במועמדים ראויים, אלה הממשיכים את דרכו של הרב קוק זצ"ל, מייסד הרבנות הראשית לארץ ישראל, ורואים במדינת ישראל את 'ראשית צמיחת גאולתנו'.

"מתוך הכרה בהיות התורה נשמת האומה, נוטלים בני הציונות הדתית חלק בבניין עולם התורה וכן בביטחון המדינה ובחוסנה". תנועת בני עקיבא תובעת מממשלת ישראל לפעול לכך שכל מגזרי החברה ישתתפו בשירות לביטחון המדינה ולחוסנה, תוך אחריות לאומית לעולם התורה ומתן אפשרות לציבורים שונים לקיים את אורחות חייהם.

מתוך שאיפתה של תנועת בני עקיבא להיות 'תנועה של עם', הוועידה מטילה על ההנהלה הארצית לבחון דרכים לאיחוד כל תנועות הנוער הציוניות-דתיות. 

הוועידה מטילה על מזכירות התנועה לבחון דרכים להקמת גרעיני בוגרים להתיישבות חקלאית ולעבודה בתחום החקלאות, לשם קיום מצוות יישוב ארץ ישראל והכרת הערך של עבודת אדמתה.

הוועידה מנחה את מזכירות התנועה לפעול להקמת סניפי בני עקיבא בכל מרכזי הקליטה, ככל שהתנאים והנסיבות מאפשרים זאת ובכפוף לתנאי התנועה להקמת סניפים.

הוועידה מטילה על ההנהלה הארצית לרכוש ציוד תנועתי (כולל סמלים וחולצות תנועה) מתוצרת הארץ. זאת בתנאי שהעלות לא תייקר את המוצרים באופן משמעותי.