ח"כ הנגבי
ח"כ הנגבייוני קמפינסקי

ועדת הכנסת בחרה יושבי ראש לוועדות הכנסת. יושבי הראש לוועדות מטעם האופוזיציה טרם מונו.

ועדת הכנסת בחרה בח"כ צחי הנגבי ליו"ר הוועדה. היו"ר היוצא, ח"כ יריב לוין אמר כי הוא שמח להעביר את התפקיד לח"כ ותיק ומנוסה. "בשנים 92-96, כשכיהנתי כיו"ר ועדת הכלכלה לא הייתי זקוק לא למיקרופון ולא למשקפיים", אמר היו"ר הנכנס, ח"כ צחי הנגבי, "היום אני זקוק לשניהם".

היו"ר הנכנס הודה ליו"ר היוצא, ח"כ יריב לוין, על הדרך הנחושה בה הוביל את הוועדה.

יושבי ראש הועדות הנבחרים הם: ועדת הכנסת – ח"כ צחי הנגבי (הליכוד ביתנו), ועדת הכספים – ח"כ ניסן סלומיאנסקי (הבית היהודי), ועדת חוץ וביטחון – ח"כ אביגדור ליברמן (הליכוד ביתנו), ועדת העבודה הרווחה והבריאות – ח"כ חיים כץ (הליכוד ביתנו), ועדת החינוך התרבות והספורט – ח"כ עמרם מצנע, (התנועה), ועדת הפנים ואיכות הסביבה – ח"כ מירי רגב (הליכוד ביתנו), ועדת החוקה, חוק ומשפט – ח"כ דוד רותם (הליכוד ביתנו), הועדה לקליטת העלייה - ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד), הוועדה לקידום מעמד האישה – ח"כ עליזה לביא (יש עתיד).

בחירת יו"ר הועדה לפניות הציבור נדחתה על פי הצעתו של חבר הכנסת יצחק הרצוג. 

לוועדות הכלכלה, ביקורת המדינה, המדע והטכנולוגיה, הועדה לענייני עובדים זרים והוועדה למאבק בנגע הסמים טרם נמסרו שמות היו"רים. חבר הכנסת הרצוג העיר כי "זה לא שטרם נמסרו שמות. אנחנו מנסים להגיע להבנות. אני מקווה שנוכל לגמור היום".

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין בירך את בעלי התפקידים החדשים ואמר: "אני מברך מראש את כל הנכנסים והנכנסות לתפקידם. היו"ר היוצא אמר שהוא שמח שהיו"ר הנכנס ותיק ומנוסה. גם אני שמח שאיש כזה יעמוד לצדי. לפני 4 שנים כשהיו"ר היוצא נכנס לתפקידו הוא לא היה ותיק ומנוסה אלא ח"כ חדש, ובכל זאת הוא ניהל את הוועדה הרגישה הזו בצורה מעוררת הערכה. חלק מסוד ההצלחה הוא שהיו"רים עובדים עם צוות מקצועי בעל ידע רב. ועדת הכנסת היא מהחשובות בבית והיא מגיעה לכותרות רק כשקורה משהו לא נעים. הסוד הוא הידע, האישיות וההבנה של היו"ר מאפשרים לו לתמרן בין התקנון להיותה של הוועדה הכי פוליטית בכנסת".