מציוריו של ברוך נחשון
מציוריו של ברוך נחשוןהגלריה של האמן

הצייר הנודע, ברוך נחשון יושב בביתו ומצייר כבר יותר מחמישים שנה. ילדיו פתחו לאחרונה אתר אינטרנט בו אפשר להחשף לציורים ולרוכשם, ההתעניינות מפתיעה, "מתוניסיה, ירדן, אינדונזיה, רוסיה ואמריקה. לא רק יהודים, גם גויים, זה פשוט מדהים", אומר נחשון.



הצייר המפורסם ברוך נחשון, יושב בביתו בקריית ארבע, ולא יודע עד כמה הוא מפורסם, במחינתו כל הציורים הולכים לארון בבית ומי שרוצה מוזמן לבקר.



אך בניו החליטו לאחרונה לפתוח אתר אינטרנט בו מוצפים כל ציוריו, עם אפשרות לרכישת העתקים והדפסים. בראיון לערוץ 7 אומר נחשון, כי יש מתעניינים מכל רחבי העולם, "אני רואה שיש למעלה מעשרת אלפים מתעניינים, ממדינות מכל העולם כולל מתוניסיה, ירדן, אינדונזיה, רוסיה ואמריקה. לא רק יהודים, גם גויים, זה פשוט מדהים, הם כותבים שהחייתי את נפשם, הם מזדהים עם עם ישראל ועם אלוקים".



ברוך נחשון לא מתעניין בהכנסות מציוריו, הוא מצייר מאז שהיה ילד בגן ואינו רוצה שיעשו יחסי ציבור לציוריו, "בגלריות רוצים רק כסף אז אני לא מציג, מי שרוצה יכול לבוא אלי הביתה לראות את הציורים, אני גר מול ישיבת ניר בקרית ארבע. מהכסף לא אכפת לי, אני מקבל כסף אז אני נותן לאשתי, אני לא מתעסק עם זה".



לדבריו את התודה על המתנה שקיבל מה' הוא זוקף גם לגננת, "לפני כמה שנים הייתי בהרצאה ברחביה, וסיפרתי להם שאני בשנת אבל, שאלו אותי על מי, אמרתי להם על הגננת שלי. בזכותה הקרירה שלי. היא טיפחה אותי מהגן בחיפה שם נולדתי והיינו בקשר על אחרית ימיה".