נפתלי בנט, היום


שר הכלכלה נפתלי בנט מונה (יום א') ליו"ר צוות השרים שיפעלו להורדת יוקר המחיה בישראל.

עם אישור הממשלה והקמת צוות השרים, הסביר השר בנט כי "המטרה של הוועדה היא להיות פותחי הסתימות ופותחי הבירוקרטיה של ממשלת ישראל לעניין ריכוזיות, תחרותיות והורדת יוקר המחיה".

"הממשלה רואה זאת כיעד לאומי, ולכן האצילה על הוועדה סמכויות מיוחדות ויוצאות דופן. הסיבה שזה כל כך חשוב היא שאנשים לא גומרים את החודש במדינת ישראל, ואנשים טובים שנמצאים בארה"ב לא חוזרים לכאן כי קשה, כי ההכנסות לא תואמות את ההוצאות ואנחנו נחושים לפתור את הבעיה", טען בנט.

שר הכלכלה מזכיר כי "כבר בשבועות הראשונים של הממשלה הטובה הזו ביצענו שורה של פעולות מהורדת מחירי הלחם ומהפיכת התקינה שהורידה מחירים במשקפי שמש, אבקות כביסה ועוד עשרות רבות של מוצרים, דרך השמיים הפתוחים ומהפיכה בשוק הרכב שהיום שר התחבורה העביר וגם הודענו היום על הורדת דמי הרישום למעונות ב- 50%.

השר בנט הבהיר, "אנחנו נחושים לפתוח את המשק הישראלי, אנחנו נחושים להוריד את המחירים במדינת ישראל. יש כאלה שאומרים לנו שאנחנו דוהרים מהר מדי, אני אומר הפוך: אנחנו צריכים לדהור עוד יותר מהר ולהסתכל על השנה הקרובה כשנה של הזדמנות - זו תהיה השנה שמשנה את פני מדינת ישראל", סיים בנט.