תזמורת אחת? ימים יגידו. דרעי לצד ישי
תזמורת אחת? ימים יגידו. דרעי לצד ישיצילום: פלאש 90
מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס החליטה (חמישי) למנות את חה"כ אריה דרעי לתפקיד יו"ר מפלגת ש"ס.

חה"כ אריאל אטיאס יכהן בתפקיד יו"ר הסיעה בכנסת ואילו לחה"כ אלי ישי, שכיהן בעשור האחרון כיו"ר המפלגה, הוצע לעמוד בראש רשת החינוך של ש"ס, 'מעיין החינוך התורני'.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה בבית הכנסת של הרב עובדיה יוסף בשכונת הר נוף הירושלמית, מסר מזכיר מועצת חכמי ש"ס כי חה"כ ישי ביקש עשרה ימים כדי להחליט אם יקבל על עצמו את התפקיד שהוצע לו.

יצוין כי מאז נודע על מינויו של דרעי לראשות המפלגה, נפוצו בכלי התקשורת דיווחים לפיהם בוחן חה"כ ישי את האפשרות להתמודד על ראשות העיר ירושלים בתמיכת מפלגת ש"ס וראש הממשלה נתניהו.

דרעי הגיב לדברים בתום ההודעה הרשמית ואמר כי "מועצת החכמים החליטה החלטה ברורה. אני רוצה להודות לח"כ אלי ישי שבמשך תקופה ארוכה, בים סוער, בגלים לא קלים ובתקופות לא קלות, ניווט את הספינה בכישרון רב".

"יש לנו משימות רבות לפנינו. יש לנו משימות קשות. יש בחירות לרשויות המקומיות והמון סוגיות כמו תקציב המדינה, גזרות וחוקים שמשנים את הסטטוס-קוו בענייני יהדות, נכון שמועצת החכמים החליטה שאנצח על התזמורת, אך אני מבטיח שכל השמועות של התקופה האחרונה בטלות ומבוטלות, אעשה כל מאמץ כדי שתשרור אהבה ואחווה, אנחנו תזמורת אחת גדולה יחד עם המנגינות של כולם תהיה לנו מנגינה נפלאה", סיים דרעי.