בעוד רובינו מתכוון לחגוג את חג השבועות המתקרב בבתינו ובבתי הכנסיות הרי שקיימת קבוצה שמתכוונת לקחת את החג צעד אחד קדימה ולקיים אותו למרגלות הר סיני. מאחורי המיזם עומד הרב מנחם פויירשטיין מכפר חב"ד.

ביומן ערוץ 7 סיפר הרב פויירשטיין על התכניות, והזכיר כי כבר לפני כשלוש שנים החל במבצעי החגים בהר סיני. היה זה בחג הפסח בהשתתפות עשרה או שנים עשר בני אדם, שנה לאחר מכן היו כבר כמעט שישים והשנה נראה שהחג ישמור על היקף שכזה לפחות.

את דרכם אל מרגלות ההר יעשו החוגגים ברכב מיוחד שאליו יעמיסו את הציוד הרב, המזון הכשר, אוהל הענק המקופל והמזרונים. הרב פויירשטיין מספר כי לקראת האירוע חברו אליו בחורי ישיבה מישיבת 'תומכי תמימים' כמו גם בחורים מהישיבה-יוניברסיטי שהגיעו לעזור בהכנת המסע ובהקמת האוהל.

במהלך החג יקיימו במקום תיקון ליל שבועות, התוועדות, שיעורי תורה, משנה ותניא כצפוי.

באשר להיערכות הביטחונית לאירוע מספר הרב פויירשטיין כי לקראת האירוע התקבלו כל האישורים הנצרכים מהמשטרה המצרית שהגבילה אותם רק בכך שלא יניפו דגל ישראל או את דגל חב"ד וינהגו ככל תייר אחר. את המאהל יקימו במרחק מה מהכפר השוכן למרגלות הר סיני על מנת שלא לפגוע ברגשות המוסלמים שבמקום ולדבריו המשטרה המצרית הבטיחה אבטחה שתלווה את האירוע, סיורים שיגיעו למקום אחת לכמה שעות.

לכך מוסיף הרב פויירשטיין ומציין כי גם הנוכחים ישמרו על המאהל, אם כי כמובן ללא נשק.