באר שבע: 4 הרוגים בשוד בנק

רמו ועקנין, שניצל מהטבח בסניף בנק הפועלים ברחוב יוהנה ז'בוטינסקי שבבאר שבע, משחזר את רגעי האימה.

"נכנסתי לבנק ב-12:30 וחצי למשוך כסף. באתי לפקידה, ופתאום נכנסו שניים, צעקו 'שוד' וירו באוויר. נכנסתי מתחת לדלפק, והם ירו בשני אנשים לידי בגב", שיחזר ועקנין בערוץ 10 את הרגעים הראשונים של האירוע הקשה.

"אחד מהם הציל לי את החיים, הוא שם עליי את הגוף", סיפר, "נבהלתי ולא זזתי. אני בטראומה, אמרתי רק 'שמע ישראל', ואלוהים שמע את תפילתי".

לאחר מכן פרצו למקום שוטרים. "שוטר שנכנס כיוון אליי אקדח, ואמרתי לו שאני בן ערובה. אנשים שמכירים אותי אמרו לשוטר שאני חף מפשע", שיחזר ועקנין. "חשבתי שאני אמות. הבן אדם בא לוודא הריגה. אף אחד לא התנגד".

מהתחקיר הראשוני עולה, כי הבוקר הגיע האיש, קצין מג"ב לשעבר, לבנק וניסה למשוך כסף מהכספומט. לאחר שלא הצליח למשוך, הוא פנה לפקידים וביקש מסגרת אשראי. משלא קיבל, שב לביתו וחזר לבנק כשהוא חמוש. הוא נכנס לבנק ופתח באש על מנת להרוג את אלה שסירבו לבקשותיו. ככל הנראה הוא עשה וידוא הריגה בשני העובדים.

באירוע  נהרגו ארבעה בני אדם ושלושה נוספים נפצעו, אחד מהם באורח קשה. בת ערובה שהוחזקה במקום שוחררה כשהיא במצב בינוני, לאחר שהאיש שם קץ לחייו בירייה. 

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', אמר כי "מדובר ביום קשה מאוד ועצוב. אני מבקש לשלוח תנחומיי למשפחות הנרצחים ולאחל החלמה מהירה לפצועים אירוע טראגי שהנסיבות שלו עדיין לא ברורות. להערכתי, מדובר באדם מעורער בנפשו"

צילום:סוכנות הידיעות "חדשות 24"