ישראל כץ
ישראל כץפלאש 90
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, שיגר הבוקר (שישי) מכתב גלוי ליו"ר ההסתדרות עופר עיני, בו הבהיר כי לא יירתע לבצע את הרפורמה בנמלים.

"קראתי את מכתבך לראש הממשלה בעניין עובדי הנמלים ונדהמתי מתוכנו. קבילתך על 'ההסתה הפרועה שמנהלים שרים בממשלה כנגד עובדי הנמלים' נראית תמוהה ומקוממת", כתב כץ במכתב. 

כץ טען כי הוא מוביל את הממשלה לרפורמה בנמלים, ומעולם לא עסק בהתקפות אישיות. "מי שמסית ומאיים הם ועדי הנמלים שמאיימים להשבית את הנמלים כאילו היו רכושם הפרטי ולפגוע במשק כדי לעצור את הרפורמה". 

"לצערי אתה נותן להם גיבוי בדיוק כמו שעשית גם בעבר מול הרפורמה שהובלתי ברכבת ישראל. עוד זכורה תמונתך מתחבק עם גילה אדרעי יושבת ראש ועד הרכבת המודחת, ולאחרונה מול רפורמת השמיים הפתוחים עליה החליטה הממשלה וזאת למרות התנהלות גסה, אלימה ופורעת חוק של הוועדים שניסו למנוע תחרות", תקף כץ בחריפות.

במכתב ששיגר אתמול לראש הממשלה, קרא עיני לנתניהו לגנות את אמירותיו של שר הכלכלה נפתלי בנט, וטען כי מאז קמה הממשלה היא "מסיתה נגד ציבור העובדים בישראל".

שר התחבורה הבהיר במכתבו לעיני, "התנהגות זו לא הרתיעה אותנו אז ולא תרתיע גם היום. הרפורמה בנמלים היא סופית ואינה ניתנת לשינוי. אנו נחושים להשלים אותה בכל הדרכים הנדרשות".