הצעירים מכונסים
הצעירים מכונסיםצילום: הפורום הדתי לאומי רחובות

אנשי פורום 'צעירים להנהגה מוניציפאלית' של מפלגת הבית היהודי פועלים במרץ לשילוב צעירים ברשימות המפלגה, שיתמודדו בבחירות לרשויות המקומיות שבחודש אוקטובר השנה.

המטרה, הם מסבירים, היא לשלב רוח צעירה גם בקרב אנשי השטח, בדומה לשינוי המהותי שעברה המפלגה בבחירות האחרונות, בדמות כניסת חברי כנסת צעירים ושילוב נשים במפלגה.

יעקב שטרן, מראשי הפורום, סיפר לערוץ 7 כי בכמה רשויות כבר שולבו מתמודדים בני 35 ומטה שיתמודדו בבחירות המקומיות. "חיפה, תל אביב ונתניה הן רק חלק מהערים בהן מתכוונים צעירים להתמודד, והיד עוד נטויה", הוא מבטיח.

שטרן סיפר כי השטח צמא, כלשונו, למנהיגות צעירה שתוביל אותו כמו בכנסת גם ברשות המקומית. "כל אנשי הפורום עושים לילות כימים כדי להשפיע על חבר'ה צעירים להתמודד, ומגייסים תמיכה בהם דרך ראשי הסניפים ואנשי השטח הוותיקים".

במפגש הראשון של הפורום, השתתפה ח"כ שולי מועלם שקראה לשילוב הצעירים "בכל הכח" ברשימות המפלגה בארץ. "כשם שהמפלגה צעדה בהצלחה בבחירות האחרונות קדימה ולמעלה כך על הצעירים לחתור למעלה וקדימה בכל הכוח תוך אחריות גדולה".

אנשי הפורום המוניציפאלי רואים חשיבות רבה ביצירת הנהגה מקומית, "ובכך לבצע חיבור משמעותי ומרענן בין המפלגה בכנסת לנעשה בשטח מידי יום", ציין שטרן, שסיפר על תמיכה גדולה ממנכ"ל המפלגה ניר אורבך.