ציני. אייכלר
ציני. אייכלרפלאש 90

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) אמר היום (שני) כי רק ביטול גיוס החובה ישחרר את הצבא ממלחמת התרבות.

"בארץ הזאת מתחוללות שתי מלחמות. אחת בטחונית נגד הערבים והשניה תרבותית נגד תורת ישראל ואורח החיים היהודי. מי שדואג באמת לבטחון חייב לקבל לצבא רק חיילים המתאימים ללחימה. זאת לפי החלטת הגורמים הבטחוניים, ולא לפי שאיפות הקומיסרים של התרבות החילונית", אמר.

עוד הוסיף כי "חוק גיוס החובה, מחייב את הצבא לגייס כל צרוע וכל זב ומי שאינו מסוגל להילחם. גיוס החובה לכל, מהוה נטל על המערך הלוחם ואוכל מתקציב הבטחון מליארדים מבוזבזים עבור חיילים שאינם תורמים דבר לבטחון המדינה. רק ביטול גיוס החובה, ישמיט את הבסיס הדמגוגי של אויבי החרדים המבקשים להשתמש בצבא למלחמה נגד התרבות היהודית. מלחמת התרבות בצבא תהיה פגיעה אנושה ליכולת הצבא לנצח את העולם הערבי. המלחמה בסוריה ולוב, הם דוגמאות קרובות לכך.

"במאבק הבטחוני מול אויבנו מבחוץ, חייבים לבטל את גיוס החובה ולשחרר מליארדים מיותרים ששורף הצבא עבור חיילים שאינם מתאימים. הללו עולים למדינה שלש שנים של הוצאה מיותרת וכבדה הפוגעת בשכרם הראוי של החיילים המקצועיים. "צבא העם" הוא מונח פוליטי ליצירת "כור היתוך" של התרבות החילונית. יש להפוך בהדרגה את כל הצבא ל"צבא מקצועי" שתפקידו הוא בטחוני בלבד כמו צבא הקבע והקצונה הבכירה. שחרור החיילים המיותרים, ישאיר כסף רב לשכר הוגן לחייל מקצועי".

אייכלר הזכיר את ההתנתקות מגוש קטיף, שהפך את הצבא למכשיר לגירוש יהודים ולהרס בתיהם בלי שום תועלת, במטרה לשבור את המפרקת של המתנחלים. "אסור לתת לאויבי החרדים צמאי הדמים, להשתמש בצבא לערוך התנתקות הנוער החרדי מן התורה ומדרך אבותיו. במלחמת התרבות ניצחנו וננצח את עוקרי נשמת ישראל ולא ניתן להם לפגוע במערכת החיסון החרדית", אמר אייכלר.