סמסונג אלקטרוניקס בע"מ הודיעה היום על השקתו של ה- Galaxy S 4 Mini, גרסה קומפקטית של מכשיר הדגל של סמסונג, ה- Galaxy S 4.

"רצינו לספק ללקוחות שלנו שותף לחיים מלאים, עשירים ופשוטים יותר. כעת אנחנו רוצים לספק עוד אפשרויות עם מכשיר ה- Galaxy S 4 Mini, עם מראה ותחושה זהים ל-GALAXY S4, גם עבור שימוש קומפקטי ופרקטי" מספר JK Shin, מנכ"ל ונשיא חטיבת IT & Mobile Communication בסמסונג.

למכשיר ה- Galaxy S 4 Mini תצוגת  qHD Super AMOLED”4.3, משקל מזערי (107 ג') ועיצוב קומפקטי המאפשרים למשתמש להחזיק ולתפעל את המכשיר ביד אחת ובקלות.

למרות גודלו הקומפקטי, למכשיר החדש מעבד כפול הליבה GHz1.7 בעל ביצועים חזקים, המאפשר לבצע במהירות ובקלות גם משימות עתירות נתונים.

למכשיר ה- Galaxy S 4 Mini מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמת HD קדמית של 1.8 מגה פיקסל. למכשיר פונקצית ה-" S translator" המאפשרת תרגום מיידי בקול או טקסט על גבי יישומיים כמו דוא"ל, הודעות טקסט ו- ChatON.

כמו כן, יכול המשתמש לשלוט בסביבה שלו באמצעות שלט ה- IR של ה- WatchON אשר הופך את המכשיר לשלט רחוק המתפעל את מערכת הבידור הביתית, כולל את הטלוויזיה, הממיר, נגן ה- DVD ואפילו את המזגן.