"היינו כאן קודם"

"היא רוצה לאכול אותי בחיים", כך פותחת יונה (השם המלא שמור במערכת) בת ה-70 תושבת שכונת שועפט בירושלים, ומתכוונת לאותה ערבייה שעומדת בפתח ביתה.

אחר הצהרים הגיעו מספר גברים ערבים אל הדירה של יונה שנמצאת במרחק קצר מצומת הגבעה הצרפתית בירושלים והחלו לשבור את מנעול ביתה של יונה שכבר גרה שם מספר שנים.

בעלה היה גר שם למעלה מ-40 שנה ונפטר לפני כ-7 חודשים, התושבים שביתם לטענתם היה שייך להם מלפני מלחמת ששת הימים ניצלו את המצב וניסו לפרוץ לביתה ולגרשה.

למקום הגיעו שוטרי משטרת ישראל והחליטו כי על הערבים הטוענים לנכס לפנות לבית המשפט ולהמתין להחלטה בנושא.

למקום הגיע גם, מרזל גבריאל שגדל בבית אביו, בראיון לערוץ 7 הוא מספר כי הוא מקווה שהערבים יתעשתו ויחכו להחלטת בית המשפט, "גדלתי בבית הזה עוד לפני מלחמת ששת הימים היה כיף. אבא שלי היה הראשון שגר כאן הביא לכאן עוד יהודים. ביום שני האחרון התקיים בבית המשפט דיון על הנכס ופתאום היום באו ערבים ושברו את הדלת".

גבריאל הוסיף, "בית המשפט בהחלטה האחרונה שלו  כתב שאי אפשר להוציא את יונה עד אשר תתקיים החלטה בעניין. אני מתכוון לעשות מה שהחוק אומר לא באלימות ולא בכוח".

יונה לא מפחדת לישון הלילה לבד, "הם באים לכאן בכוח ומתנפלים עליי כמו חיות ובכל זאת אני לא מפחדת לישון כאן הלילה לבד. חייבים נוכחות כאן".