אי.די.בי אחזקות הגישה הצעה חדשה למחזיקי האג"ח.

על פי ההצעה 640 מיליון שקל במזומן מתוכם 375 מלש"ח הזרמת בעלים מיידית, 165 חלוקה מתוך הקופה, 100 מלש"ח הזרמת בעלים עתידית; 10% אקוויטי באחזקות; 10% אקוויטי בפיתוח; סדרת אג"ח של 700 מיליון שקל לפירעון בין 2017-2021;

בחברה אומרים כי שווי הערך הכלכלי של המתווה, שמורכב כמחציתו מתשלום במזומן, עולה בכ- 300 מיליון שקל לפחות על הערך של הצעת נציגות פיתוח במזכר הנציגויות.

במכתב למחזיקי אגרת החוב נאמר "להצעת מתווה ההסדר החדשה, קדמו מהלכים מהותיים ומשמעותיים ביותר, שנועדו לאפשר גיבוש הצעה זו, אשר כללו בין היתר התקשרות בתוספת להסכם ההשקעה שבין גנדן, אדוארדו אלשטיין, נוחי דנקנר וגוף בשליטת מר אלשטיין, אשר נחתמה ביום 31.5.2013 ולפיה, בהמשך להשקעת המשקיע בגנדן בהיקף של 25 מיליון דולר, המשקיע ישקיע ישירות בחברה סך של 75 מיליון דולר... המשקיע הודיע כי כבר העביר סך של 50 מיליון דולר מתוך השקעתו לבנק בארה"ב לצורך ההשקעה בחברה וכי בתוך ימים ספורים יועבר הסכום האמור לחשבון בנק ייעודי בבנק הפועלים ניו יורק. יובהר כי ביצוע ההשקעה האמורה כפוף להתקיימותם של תנאים מתלים מסוימים, הכל כמפורט בדיווח המיידי".

"אין ספק כי ההצעה החדשה מגלמת יתרונות משמעותיים ביחס להצעת המתווה נשוא מזכר ההבנות. כך, לדוגמא, רכיב המזומן המשולם לנושי החברה מיד עם השלמת ההסדר גבוה באופן משמעותי מזה המוצע לפי המתווה נשוא מזכר ההבנות, וההצעה החדשה בכללותה מגלמת שווי כלכלי גבוה יותר. יתרה מזו, ההצעה החדשה מגלמת רמת ודאות גדולה הרבה יותר מהחלופה, ואף מאפשרת השלמה מהירה של ההסדר המוצע בה".

"אנו קוראים לכם לשוב באופן מיידי לשולחן הדיונים, לדון ולסכם את פרטי ההצעה החדשה ולהוציא לפועל הסדר על יסוד הצעה זו, אשר הינו במובהק ובבירור לטובת נושיה של החברה וכלל הנוגעים בדבר, ביחס לכל חלופה קיימת אחרת".