דנקנר
דנקנרפלאש 90

בעל השליטה בקבוצת IDB, נוחי דנקנר, ביקש יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט וראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, לא לקיים מראשי הרשויות לוותר על מפגן התמיכה בו

"בתקופה האחרונה אני מקבל פניות רבות מראשי רשויות מקומיות ומאישי ציבור ביישובי קו העימות המבקשים לחזק את ידיי במאבק לייצוב אי.די.בי ולשימור אופייה כקבוצה ישראלית בבעלות ישראלית. בהמשך לכך התרגשתי לשמוע בתקשורת את הדברים החמים שבחרתם לספר על אי.די.בי ועליי בנוגע למחויבותנו העמוקה לגליל ולנגב, והקשר המיוחד שלנו עם יישובי קו העימות בצפון ובדרום", כתב דנקנר לשניים.

לדבריו, "אני מודה לכם מקרב לב ומעריך מאוד את יוזמתכם לקיים מפגן תמיכה והזדהות עמי ועם קבוצת אי.די.בי בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים, אבל ברצוני לבקש מכם לוותר על הפעילות המתוכננת למחר. הסיבה לכך היא שישנם גורמים העלולים לתת לרצון הטוב והאותנטי שלכם פרשנות צינית ולא נכונה". 

"אנו ממשיכים כאן, בהנהלת אי.דיבי, לעשות לילות כימים על מנת לשרת את התחייבויותינו כלפי בעלי החוב ולהחזיר את הקבוצה למסלול של שגשוג וצמיחה. ההזדהות שלכם עמנו, והחיבור רב השנים בינינו לבין הציבור שאתם מייצגים מהצפון ועד לדרום, מחממים את לבנו ומחזקים את ידינו. אני משוכנע כי נצליח במשימה במהרה", הוסיף.