שלא נשכח להגן על עצמנו. בנט
שלא נשכח להגן על עצמנו. בנטפלאש 90
שר הכלכלה ויו"ר 'הבית היהודי', נפתלי בנט, קורא (שני) להגדיר את ההתקפות נגד יהודים בדרום הארץ כתקריות טרור לכל דבר.


"חקלאי ותושבי הדרום עוברים טרור, הגיע הזמן להגדיר את מי שפועל מולם כארגון טרור", כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו, בצירוף תמונת רכב שנרגם באבנים בכניסה ליישוב רתמים שבנגב.


בנט הבהיר את התנגדותו ליוזמת שרת המשפטים ציפי לבני, לפיה יש להכריז את אירועי 'תג מחיר' כפעילות טרור. "פעולות אלה אינן מוסריות והן עוולה ואיוולת. אין שום הצדקה לריסוס כתובות, התססת השטח ופנצ'ור ג'יפים". 



לדברי בנט, המצב בנגב חמור לא פחות, "אם 'תג מחיר' זה טרור - בוודאי שמה שקורה בדרום הוא מגה-טרור. אדרוש להכליל את הטרור המתרחש כיום על תושבי הדרום תחת ההגדרה 'ארגון טרור'", גילה בנט.



מכאן עבר שר הכלכלה להציג תקריות נגד יהודים בדרום הארץ. "מאי 2013- סמוך לשעה 17:30 התפתח אירוע של זריקת אבנים ברתמים על חקלאי, תושב רתמים, בשטח חקלאי של הישוב וגרימת נזק לשמשת רכב ללא נפגעים. מאוחר יותר עוד באותו היום, סמוך לשעה 18:50 נזרקו אבנים על רכב של תמר גרינר שנסעה על כביש הגישה לישוב. ברכב נסעו תמר ושני ילדיה – במזל נגרם נזק לרכב בלבד וללא נפגעים".


"מאי 2013- בדואי רעול פנים תוקף בלום ברזל זוג כאשר האישה חוזרת מבדיקת מוניטור מבאר שבע- האירוע מתרחש בכביש הגישה לרתמים. מאי 2013- יידויי אבנים של תושבי ביר- אדג' על שני רכבים של נשים שחוזרות להוציא את הילדים ממערכת הגנים ביישוב רתמים. מאי 2013- תקיפה אלימה מאוד של חקלאי מרתמים שיצא לעבד את שטחי החקלאות שברשותו בסמוך ליישוב רתמים שבנגב על- ידי 15 בדווים מביר- אדג', למזלו ניידת שנמצאת לא רחוק משם מאפשרת לו לברוח אליה ולהינצל מלינץ'".


בנט הוסיף כי תושבי הדרום "עושים ציונות" בכך שמפתחים את החקלאות, מיישבים את הנגב, "ושומרים לנו על הארץ שלנו. כדאי שלא נשכח מדי פעם להגן על עצמנו", כתב.