עו"ד שפטל
עו"ד שפטלפלאש 90

הדים רבים לדברים הקשים שהטיח עו"ד יורם שפטל בפני שדרי גלי צה"ל, ספי עובדיה ויועז הנדל, במהלך התכנית "מצד שני" ביום חמישי האחרון.

שפטל, שעלה לשידור, טען בפני שני העיתונאים כי הם משדרים בתחנה שהיא הבית של המחבלים, כלשונו.

הוא האשים שוב את גלי צה"ל בהתנגדות למלחמת חומת מגן ובמתן חופש דיבור למחבלים, "אתם לא יכולים להיות גם מחבלים תקשורתיים וגם להתקומם ששמים מראה מולכם".

שפטל אמר לשניים דברים קשים, "תמיד ייצגתם את ערפאת כאיש של שלום ואת נתניהו כאיש מלחמה. אני אף פעם לא אמרתי שצריך לסגור את גלי צה"ל אבל אתם כן רוצים לסתום לי את הפה.המונח מחבל תקשורתי מציין באופן מדויק את רוח השידורים של גלי צה"ל שמושיט בכוונת מכוון מיקרופון למחבלי החמאס".

בראיון לערוץ 7 אומר שפטל כי גלי צה"ל הם אלה שביקשו להעלות אותו לשידור, "אחרי אוסלו היו כמה שנים שסירבתי לעשרות פניות של גלי צה"ל להתראיין הנימוק היה שהם מחבלים תקשורתיים, יעל דן הייתה המומה והתקשרה אלי ב-2002 כשסירבתי להתראיין, היא אמרה לי שאם הם היו מיישרים קו עם הממשלה אף אחד לא היה מאזין להם".

לדבריו, דעותיו זוכות לתמיכה רבה בארץ ובעולם, "הם פנו אלי ביום חמישי להתראיין ואני אומר את מה שאני חושב, וחושב את מה שאני אומר. אבל הם שיסו את הדברים שלי, היה די קשה לשסות אותי כי אני לא נתתי להם לסתום לי את הפה. אני פוגש אנשים ברחוב גם בארץ וגם בעולם ואנשים לגמרי מזדהים ושמחים לשמוע אותי. מה לעשות שגלי צה"ל מזהמת את צה"ל והיא בפועל הבית של מחבלים, במיוחד בעיתות מלחמה".