מנכ"ל ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין יוצא במתקפה חריפה נגד שר החינוך, הרב שי פירון, ויוזמתו לקיום מפגשים בין תלמידים ערבים ויהודים כמו גם הכנסת מורים ערבים לבתי הספר היהודים.

גופשטיין שואל מי יתקן את הנזקים, "יש אנשים עם כיפה שמנסים להיראות הכי שוויוניים שיש, אולי הם יודעים לצחוק טוב מעל בימת הכנסת אבל הם יגרמו להתבוללות בארץ וכל זה בזכות אותו השר, הרב שי פירון שרוצה לעשות מפגשים בין יהודים לערבים ולשלב מורים ערבים בבתי הספר".

הוא משוכנע שהשר פירון יכשל בתכנית, "אנחנו נבוא להפגין בכל מקום שבו יתקיימו מפגשים או שבו ילמדו מורים ערבים. השר פירון לא מבין שהעם היהודי הוא עם נבחר וכל ניסיון לערבב לא יצליח. לצערי במקום להלחם בהתבוללות הוא עושה את ההפך, אבל אני סומך על הבריאות הנפשית של התלמידים ואני לא מאמין שהילדים ישתקו ויתנו למורה ערבי ללמד אותם".

גופשטיין מוחה על הביקורת הצבועה לדבריו, נגד הסופרלנד וסניף הבנק שהפלו ערבים, "אצלנו יהודים נהרגים וערבים מוחים על גזענות. מתי שמעתם על יהודים שיכולים להיכנס לפארקים באום אל פחם או רהט. האם בהר הבית לא מפלים יהודים. האם לא רואים איך הפראקים בירושלים מוצפים בערבים ובכלל מדוע אם כן מפלים חרדים בפארקים ברעננה. גזענות נגד ערבים אסורה אבל נגד יהודים וחרדים מותרת.  הכול פה דברי הבל וצביעות, אבל האמת היא שיש כאן שני עמים שטוענים לאותה ארץ ושונאים אחד את השני ולכן הם לא צריכים לחיות ביחד, את זה הסופרלנד הבין מבחינה עסקית שהם לא יכולים לחיות בשלום ועדיף להפריד אותם".

ממשרד החינוך טרם נמסרה תגובה לדברים.