אמש הגיעו האדמו"ר מביאלה – בני ברק והאדמו"ר מנדבורנה אלעד יחד עם 600 חסידים ועוד 1400 מבקרים מכל רחבי הארץ לקבר יוסף הצדיק שבשכם.

האדמו"ר מביאלה הגיע להיפגש עם הרב לבנון, רב המועצה האזורית שומרון, והרב מנדבורנה הגיע למפגש עם הרב דויטש, רב הישוב שבי שומרון.

האדמו"ר מביאלה אמר לרב לבנון: "צריך למלא פה את כל היישובים"  עוד הוסיף ואמר: "עוד יהיו זמנים פה שלא יהיה קל, ואז יש בלבולים וחס וחלילה חושבים מה אני צריך להיות פה, ודווקא לכן יוסף הצדיק קבור כאן כדי להראות שכאשר יש מסירות נפש מצליחים בכול".

הרב לבנון לא נשאר חייב ובירך את האדמו"ר תוך שהוא מזכיר את פסוקי חשיבות ההתנחלויות: "אשריכם ההולכים בדרכם של אברהם אבינו, קום והתהלך בארץ כי לך אתננה". הנוכחים סיימו את הביקור בריקוד משותף.

במועצת שומרון מציינים כי ראש המועצה, גרשון מסיקה, ויוסי דגן ממלא מקומו הזמינו את האדמורי"ם להגיע לכניסה מסודרת לקבר יוסף כ"חלק מהפעילות הענפה הנעשית בימים אלו לקרב את הצבור החרדי להתנחלויות ולהפוך אותם לבני ברית של מפעל ההתנחלויות. זאת על אף המשבר האחרון בעת הקמת הממשלה ויציאת החרדים מהקואליציה".

יצוין כי המועצה האזורית שומרון מארגנת כ 14 כניסות בכל שנה לקבר יוסף הצדיק בשכם בכל כניסה מגיעים כ 50 אוטובוסים. על פי הנתונים מאז תחילת פעילות המועצה האזורית שומרון לארגון כניסות מסודרות לקבר עלה מספר המבקרים במקום פי עשרה.