טלפון סלולארי
טלפון סלולאריפלאש 90
מפלג ההונאה של משטרת תל אביב חשפה פרשיית הונאה שביצע סוכן מכירות בחברת פרטנר, החשוד בהלבנת מכשירי טלפונים ניידים גנובים.

בתחילת חודש מאי השנה הוגשה תלונה במשטרה, על ידי הנהלת חברת פרטנר, בחשד לקשירת קשר וקבלת דבר במרמה כנגד עובד החברה המשמש כנציג מכירות באחד ממרכזי השירות של החברה.

על פי החשד, העובד היה מקבל מבעלי חנויות לממכר טלפונים סלולרים מספרי ברזל (מספר סידורי של הטלפונים) של מכשירים שנחסמו במערכת בגין דיווח של גניבה או אובדן והוא היה משמיש אותם.

עבור כל מכשיר שהשמיש היה מקבל סכום שנע בין 200 ל-400 שקל. חקירת הפרשה התקיימה במפלג הונאה תל אביב, שביצעה פעולות רבות לאיתור מחזיקי הטלפונים החשודים שהושמשו וכן איתור חנויות שעסקו במכירתם. עד כה החוקרים ביצעו חיפושים בשמונה חנויות לממכר טלפונים ובעלי החנויות נעצרו ונחקרו והועברו למעצר בית. 

בנוסף נעצרו שני עובדי החברה, שניהם תושבי אור יהודה בגילאי 27 ו-21, נציג המכירות החשוד בהשמשת המכשירים ושותפו חשוד בתיווך ובהעברת מספרי ברזל מבעלי החנויות. כמו כן נעצר חשוד שלישי בחשד לסחר במכשירים שהושמשו. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם בחמישה ימים נוספים.