מצלמה או טלפון נייד? גם וגם

'סמסונג אלקטרוניקס בע"מ' הודיעה היום (רביעי) על השקתו של ה-Galaxy S4 zoom, מכשיר חדש המשלב את הסגנון של ה-GALAXY S4 יחד עם יכולות צילום מתקדמות.

בחברה מספרים כי המכשיר הוא חלק ממשפחת ה-Galaxy S4 אשר מממש את מטרתה של החברה ליצור מכשיר אחד הממלא את התפקיד של מכשיר נייד חכם ומוביל יחד עם מצלמה קומפקטית ויוקרתית.

"מכשיר ה-Galaxy S4 zoom מציב סטנדרטים חדשים בעולם הצילום הנייד עם זום אופטי X10, חיישן CMOS 16 מגה פיקסל ופלאש Xenon עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר של ה-GALAXY S4. יחד המכשיר מספק את חווית המכשיר הנייד והמצלמה גם יחד".

"מכשיר ה-Galaxy S4 zoom מייצג צעד נוסף בדרך שסמסונג עושה על מנת לשפר את חיי הלקוחות ברחבי העולם" אומר JK Shin  נשיא ומנכ"ל חטיבת Sales & Marketing Office, IT & Mobile Communications, סמסונג אלקטרוניקס.

"מכיוון שהתקשורת הופכת יותר חזותית, אנשים מעוניינים לתעד ולשתף את הרגעים החשובים להם באיכות הגבוהה ביותר, אך לעיתים קרובות אין להם את האפשרות לשאת מצלמה ייעודית בכל מקום. מכשיר ה-Galaxy S4 zoom משנה זאת לנצח באמצעות הקישוריות והפונקציונאליות המובילות בתעשייה של ה- GALAXY S4 עם חוויית צילום באיכות גבוהה של מצלמה קומפקטית. התוצאה היא באמת הטוב ביותר שבשני העולמות, ללא פשרות".

ממשק חדש ומהפכני

הממשק החדש מאפשר דרך פשוטה ואינטואיטיבית לגשת לכל התכונות של מכשיר ה- Galaxy S4 zoom. במידה והמשתמש נמצא במהלך שיחת טלפון והוא מבחין במשהו שהוא חייב לצלם ולחלוק, טוויסט מהיר של הזום יפעיל את פונקצית ה- In-Call Photo Share המאפשרת לצלם ולשלוח תמונה ישירות דרך הודעת MMS לאדם איתו מדברים.

כמו כן, באמצעות הזום ניתן גם לנווט במצלמה בקלות ולהפעיל את תכונות ה- Quick Launch וה- Shortcut, תוך גישה קלה ומהירה למצבי צילום שונים כגון: Auto, Gallery ו- Smart Mode.

בסמסונג אומרים שהזום מחולל מהפכה גם במקשי השליטה של המצלמה. השליטה בזום האופטי מחליפה את הכפתורים המסורתיים עם תפעול דיגיטלי קל לשימוש. דיוק, איכות מקצועית וקלות חסרת תקדים באמצעות טוויסט פשוט מאפשרים לבנות סצנת צילום, לצלם בזווית רחבה או בקירוב רב.

שיפור באיכות הצילום

לדברי החברה, מכשיר ה- Galaxy S 4 zoom הקומפקטי עם זום אופטי X10 וחיישן 16MP BSI CMOS מאפשר לצלם תמונות טובות גם מקרוב וגם מרחוק, בכל תנאי התאורה וללא צורך בנשיאת ציוד כבר סביב המצלמה. כמו כן, מייצב התמונה האופטי המובנה (OIS) עוזר להתייצב באופן מושלם גם כאשר המשתמש איננו יציב, מפחית טשטוש ומייצב את התמונה תוך הגדלה, עבור תמונות וסרטוני וידאו באיכות גבוהה.

פונקצית ה- Photo Suggest מחברת את המשתמש באופן מיידי לספריות רחבות של תמונות שצולמו על ידי צלמים אחרים על מנת לעזור לו למצוא את התמונה המושלמת בכל מקום בעולם. פונקצית ה- Photo Suggest יכולה גם לכוון את המשתמש למיקום הסמוך האידיאלי על מנת למצוא את נקודת המבט הטובה ביותר לתמונה המושלמת.

כמו כן, מכשיר ה- Galaxy S 4 zoom כולל גם את תכונת ה- Smart Mode הפופולארית של סמסונג, כך שהמשתמש לא צריך לדאוג להגדרות ויכול לצלם תמונות אומנותיות באיכות מקצועית. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור מסדרה של מצבים שנקבעו מראש והמצלמה מתאימה עצמה בצורה אוטומטית על מנת להבטיח את התמונה המושלמת. באמצעות תכונת ה- Drama Shot ניתן לשלב צילומים רצופים של אובייקטים נעים לתוך תמונה אחת ובאמצעות תכונת ה- Action Freeze ניתן לתפוס באופן מיידי תנועה במהירות גבוהה.

במידה והמשתמש לא בטוח איזה מהמצבים הוא המתאים ביותר, פונקצית ה- Smart Mode Suggest תעריך את הסצנה ותספק רשימה קצרה של המצבים האפשריים הטובים ביותר לשיקול דעת המשתמש, המבוססים על גורמים כגון: רמות אור, אורך מיקוד או זיהוי פנים, לתמונה הטובה ביותר.