שלי יחימוביץ'
שלי יחימוביץ'צילום: פלאש 90

כתבת תחקיר בערוץ 2 נגד יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד אלון חסן הביאה עליו מתקפה מצד יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ'.

"אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, לך הביתה", כך נפתח הפוסט של יחימוביץ'. "בית מפואר, בריכת שחיה בחצר, רכבי יוקרה, שלל עסקים פרטיים - חלקם באורח מסתורי עושים עסקים עם הנמל, העדפה של קרובי משפחה במכרזים, אווירת פחד וחשבון, סגירת הנמל לרגל אירועים פרטיים - ככה מתנהג שליט ברפובליקת בננות, לא יו"ר ועד".

"מנהיגי עובדים אמיתיים חיים בתוך עמם, לא מעליו", כתבה. "הם עסוקים יום ולילה בטובתם של מי שבחרו בהם, לא באיך לנצל את כוחם ולעשות הרבה כסף על הדרך".

"חסן מספק תחמושת קטלנית בידי מי שחלומם הוא שלא יהיו ועדי עובדים בכלל", התריעה. "אלה שהיו רוצים שכל העובדים בלי יוצא מן הכלל יהיו עובדי קבלן נטולי זכויות. אלון חסן, אתה לא מייצג עובדים באמת. אתה גורם נזק".

חסן הגיב לדברי יחימוביץ' בפוסט משלו בפייסבוק שבו כתב: "גברת יחימוביץ אני רוצה להגיד לך שחוץ מלדבר יפה, להתראיין וללכלך על כל העולם את לא יודעת כלום".

"עוד אני רוצה להזכיר לך שאותו אלון שאת מדברת עליו, לפני שהיית חברת כנסת ידעת לחבק ולנשק ולהתחנף רק בכדי שנעזור לך להיבחר בפעם הראשונה לכנסת. להזכירך גם בתקופה ההיא היו לי עסקים בבעלותי ועד כמה שאני זוכר פירגנת ואמרת שאני כישרוני".

הוא אמר כי ליו"ר העבודה הייתה אפשרות להשפיע מתוך הממשלה, אך היא דחתה אותה. "את יודעת רק להעביר ביקורת. חוץ מלדבר ולתת לציבור לשמוע מה שהוא רוצה את לא יודעת, לא מבינה ומפחדת", הבהיר חסן. "כן שלי את פחדנית וצריכים להחליף אותך כמה שיותר מהר".