הרב יהושע שפירא
הרב יהושע שפיראשלומי שלמוני
כנס "בכל לבבך" לחיזוק עבודת ה', שמאורגן גם השנה על ידי ישיבת רמת גן, יתקיים ביום חמישי כ"ו בתמוז (04.07), במרכז וואהל שבגבעת שמואל.

בשל חשיבות הנושא, ישתתפו ביום העיון רבנים ורבניות מוכרים לצד אמנים ומרצים, וכן תיערך הופעת התוועדות של אביתר בנאי והרב יהושע שפירא, ראש הישיבה.

"אחד הדברים שישיבת רמת גן חרטה על דגלה הינו הרצון לשים את נושא עבודת ה' והדבקות האלוקית במרכז חיינו הפרטיים והציבוריים", הסביר מנהל הישיבה, אורי פינסקי, "לא פעם נשאלת השאלה האם נושא זה רלוונטי רק ללומדי התורה או שמא רלוונטי לכל אחד ואחת מאיתנו בכל שלב בחיים? אני סבור ששימת הנושא במרכז חיינו יהיה רלוונטי ככל שנקפיד לשים אותו בפוקוס ובמרכז". 

לפיכך יזם הרב שפירא את יום העיון, המכוון לדברי פינסקי לקבל מבוגר וצעיר כאחד, "אנשים כמותנו שנמצאים בתוך עולם העשייה ומחפשים את הדרך לקיים את דברי המסילת ישרים "ואמנם ראוי לו שתהיה כל פנייתו רק להשם יתברך, ושלא יהיה לו שום תכלית אחר בכל מעשה שיעשה אלא להתקרב אליו יתברך ולשבור כל המחיצות המפסיקות בינו לבין קונו".

הרב שפירא אמר לקראת האירוע כי "האמונה והבטחון שיש מנהיג לבירה ולמהלך חיינו, שגדול העצה ורב העלילה מכין לנו תמיד את הגלים הפנימיים והמאורעות החיצוניים, הטובים והרעים, לטוב לנו הרבה מעבר להשגתנו, הם המולידים את האהבה השלמה. עבודתנו היא לחפש ולחשוף את אותן מתנות גלויות ומסותרות, לרוות מהם בכל אישיותנו, או אז תעלה ותפרח מאליה אהבתנו אליו בכל מאודנו".