נתניהו בישיבת הממשלהערוץ 7

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לביקור מזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי בארץ ונסיונו להשיב לשולחן המו"מ את ישראל והרש"פ.

"ישראל מוכנה להיכנס למו"מ ללא דיחוי, ללא תנאים מוקדמים", הדגיש נתניהו, "אנחנו לא מערימים שום חסמים על חידוש שיחות הקבע והסדר שלום בינינו לבין הפלסטינים, ויש דברים שאנחנו נעמוד עליהם בעוצמה בשיחות עצמן ובראשם הביטחון".

ראש הממשלה הבהיר כי ישראל לא תתפשר על הביטחון, "לא יהיה שום הסכם שיסכן את ביטחונם של אזרחי ישראל, ואני מאמין, אני חושב שזה הכרחי, שכל הסכם, אם יושג, יובא להכרעת העם".

בהמשך הישיבה התייחס נתניהו לתפקוד משרדי הממשלה "נביא היום לממשלה רפורמה שמטרתה לייעל את השירות לציבור וגם לייעל את תפקוד משרדי הממשלה".

"במשרדי הממשלה יש לבזר יותר סמכויות ביניהם, כדי שהם יוכלו לבצע את עבודתם עם הרבה פחות בירוקרטיה. כל הדבר הזה אמור לשרת את האזרח. אלה רפורמות חשובות מאוד, אנחנו מתכוונים לקדם אותן".

לתלמידים היוצאים לחופש קרא נתניהו, "אני מבקש מהם קודם כל לצאת ולבלות ולטייל בארץ, ולהיזהר ולהישמר כדי שיחזרו בריאים, ואני מבקש מנהגי ישראל - תהיו אתם זהירים, אלה הילדים שלנו. תחזירו אותם בריאים ושלמים בסוף החופשה".