הקייטנה של לב מלכה
הקייטנה של לב מלכהלב מלכה

ארגון 'לב מלכה' ערך בשבוע האחרון מחנה נופש לילדים חולי סרטן בדרום הארץ.

מאה ילדים חולים השתחררו מבתי החולים בהם הם מאושפזים, לחמישה ימי טיול, בהם ניסו בארגון להשכיח מהם את המחלה הנוראה על ידי אטרקציות, לונה פארק ועוד.

יצוין, כי לראשונה, נערים שהחלימו ממחלת הסרטן שימשו כמדריכים לילדים החולים במחנה הנופש, וזאת במטרה להעביר מסרים של חיזוק ועידוד לילדים החולים אשר מתמודדים מידי יום ביומו עם מחלת הסרטן.

הנערים נתנו הצעות לילדים כיצד להתמודד עם המחלה ביום יום ולהישאר עם שמחת חיים. "עין לא נשארה יבשה במהלך כל שעות 'רב השיח' המשותף", סיפרו המארגנים.

רגע השיא במחנה, היה, בסיומו של 'רב השיח' המרתק כשקמו כל הילדים החולים לרקוד עם המדריכים - נערים שהחלימו ושרו 'אבינו מלכנו פתח שערי שמים לתפילתנו'.

הרב אהרן אברמן, יו"ר 'לב מלכה, אמר כי "דמעות נגרו באותם רגעים מעיני כל המשתתפים כאשר הילדים החולים רקדו עם הנערים שהחלימו. באותם דקות נשאו כל המשתתפים תפילה חרישית לרפואת אותם ילדים וקיוו שבעזרת השם במחנה הבא שיערוך הארגון, אותם ילדים יחלימו מהמחלה יחד עם שאר חולי ישראל".

יצוין, כי את הטיול ליוו כרגיל המתנדבים המנוסים והמסורים של ארגון "לב מלכה" אשר באמתחתם הפתעות משמחות לכל שעה משעות היום. בליווי 5 אמבולנסים של הארגון המצוידים כנדרש, כאשר בהם  כ-10 ילדים נכים בכיסאות גלגלים אשר לא יכלו היו להצטרף לאוטובוס מסיבת מוגבלותם, אך בארגון לא ויתרו על הצטרפותם לטיול ומצאו את הדרך לשתפם.