חברי השדולה
חברי השדולהדוברות ח"כ כלפה

השדולה החקלאית לכנסת ה-19 הושקה היום (שני) בכנסת בהשתתפות מאות מאנשי ההתיישבות החקלאית מכל רחבי הארץ וחברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה.

בין המשתתפים היו גם שר החקלאות יאיר שמיר, שר הכלכלה נפתלי בנט, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ויושבת ראש האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ.

השר בנט אמר לנוכחים: "בלי החקלאות, אין לנו גבולות, איפה שאתם לא תהיו מדינת ישראל לא תהיה. המשקל הסגולי שלכם במשרד הוא גדול. חלק מהסמכויות לעזור לכם נמצאות במשרדי, אני אהיה שותף לדרך. ההנחיה שנתתי לצמרת המשרד היא לתת ערך סגולי יוצא דופן לחקלאות ולחקלאים. אני מודה לכם שאתם קמים כל בוקר ועושים ציונות".

שר החקלאות יאיר שמיר אמר, "חונכתי על ערכי תנועת ההתיישבות. בסיוריי בשטח אני פוגש בעיקר חקלאים מבוגרים- זה המוקש. אם נצליח להביא את הדורות הבאים לחקלאות, ניצחנו. אנחנו הולכים להתמודד עם הבעיה הזו וההיענות לבקשות שלנו ממשרדים אחרים נענות ברובם. כך כבר פתרנו את סוגיית המים באופן חלקי".

ח"כ זבולון כלפה יו"ר השדולה החקלאית אמר, "אני משקיע רבות מזמני בתחום החקלאות, מנסה להיפגש עם העוסקים בתחום וללמוד את כל הנושאים. מדובר בתחום שמחובר באופן ישיר לערכים של מדינת ישראל. יש לי קשר מצויין עם שר החקלאות יאיר שמיר ואני בטוח שיחד נצליח לקדם מגוון סוגיות".