תפצה. סלקום
תפצה. סלקוםאתר החברה

ההסתדרות הודיעה בשעה זו להנהלת סלקום כי היא הארגון היציג בחברה. מדובר בארגון השני בחברת תקשורת סלולארית שמתארגן בהסתדרות, לאחר פלאפון.

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אמר בשעה זו "העובדים הפסיקו להיות פראיירים, לוקחים את גורלם בידיים ומתאגדים, אני אומר למעסיקים לא לפחד מהתאגדות. כ- 70 מקומות עבודה מתאגדים בימים אלו".

ההתארגנות בסלקום החלה לפני מספר חודשים, כאשר פנתה קבוצה עובדים לאגף להתאגדות עובדים במטרה להתאגד בהסתדרות. כאמור, היום הודיעה ההסתדרות להנהלה כי היא הארגון היציג בחברה וכי הוקם ועד פעולה.

במכתב ששלח בשעה זו יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן להנהלת החברה, הודיע כי ההסתדרות היא הארגון היציג בקרב עובדי סלקום-נטוויז'ן וקרא להנהלה להיכנס למו"מ קיבוצי.

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אומר היום: "לאחר התאגדות עובדי פלאפון, גם עובדי סלקום בחרו להתאגד במסגרת ההסתדרות. אנו עדים לתופעה נרחבת במסגרתה אלפי עובדים פונים להסתדרות במטרה להתאגד ומבינים את חשיבות של העבודה המאורגנת. אני מברך את עובדי סלקום. אני קורא להנהלת סלקום להיכנס למו"מ מידי להסדרת תנאי העסקת העובדים במסגרת הסכם קיבוצי".

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים, חניטל סויסה אומרת היום: "אנו מברכים את עובדי סלקום על הצטרפותם להסתדרות והקמת ועד עובדים. עם כל התאגדות חדשה, מבינים העובדים כי המאמץ משתלם. אני קוראת לעובדים נוספים המעוניינים לדאוג לביטחונם התעסוקתי ולתנאי עבודתם, לפנות לאגף להתאגדות עובדים בהסתדרות".

יו"ר ועד הפעולה של סלקום, מיה יניב אומרת היום: "אנו יוצאים לדרך חדשה שבה מעמד העובדים ישתפר וכולי תקווה שנזכה לשיתוף פעולה מצד הנהלת החברה. אני גאה בעובדי החברה שלא וויתרו והמשיכו להצטרף למהלך ההתאגדות ושהצלחנו להקים ועד במסגרת ההסתדרות. אנו קוראים להנהלה שלנו להסדיר את תנאי עבודתנו וביטחוננו התעסוקתי במסגרת הסכם קיבוצי".

מהחברה נמסר, כי "קיבלנו את הודעת ההסתדרות הטוענת כי שליש מעובדי סלקום –נטוויז'ן הצטרפו לשורותיה. במקביל התקבלה הודעה מקבוצת עובדים הטוענת  למאות ביטולים. הנהלת החברה מכבדת את עובדיה וזכותם להתארגנות ואין לה כל כוונה או רצון להכנס לעימות עם צד כלשהוא. מנכ"ל החברה הנחה את סמנכלית משאבי אנוש של הקבוצה לבדוק את החתימות".