זנחנו את האדם העובד. לפיד
זנחנו את האדם העובד. לפידצילום: אסף שילה - ישראל סאן

שר האוצר, יאיר לפיד, נפגש היום (רביעי) בלשכתו בירושלים עם נשיא התאחדות בוני הארץ, ניסים בובליל, ומנכ"ל ההתאחדות, אליאב בן-שמעון.

שר האוצר עדכן את נשיא ומנכ"ל התאחדות התעשיינים בשינויים האחרונים שאושרו בקבינט הדיור, ובראשם החזרת קריטריון מיצוי כושר ההשתכרות וביטול קריטריון "ותק בנישואים" בפרויקטים של דיור בר-השגה ברחבי הארץ.

לפיד ביקש מבובליל לבחון את שילובם של חרדים בתעסוקה בענף הבנייה ברחבי הארץ.

נשיא התאחדות בוני הארץ עדכן את שר האוצר שבימים אלה נפתח קורס של חשמלאי בניין ותשתית ייעודי לחרדים וניתן לראות אותם משולבים יותר בענף הבניה. עוד הוסיף כי ענף הבנייה זקוק היום לאלפי מנהלי עבודה.

במהלך הפגישה הוגשה לשר האוצר תוכנית התאחדות בוני הארץ לקידום פתרונות הדיור בישראל. שר האוצר הזמין את נשיא ההתאחדות להציג את תוכניתו בקבינט הדיור לחברי הקבינט.

נשיא התאחדות בוני הארץ, ניסים בובליל, ציין בתום הפגישה כי הוא מברך על שיתוף הפעולה. "שר האוצר יאיר לפיד היה קשוב לעמדת התאחדות בוני הארץ והבין כי שיתוף הפעולה עם נציגי הענף הוא הפתרון למצוקות בענף. הודנו לשר על המהלכים שכבר ביצע במסגרת קבינט הדיור לפתרון מצוקת הדיור והעלנו בפניו את החסמים בענף שאינם מאפשרים את הגדלת מלאי הדירות. בנוסף, ביקשנו מתן עדיפות מיוחדת לנושא של התחדשות עירונית".