משרד הפרסום 'גל אורן BSD' זכה בפרס האפ"י

בקטגוריית המגזר הדתי-חרדי זכה 'גל אורן' בתחרות בינלאומית לפרסום ושיווק. המנכ"ל אורן אלימלך: הציבור הדתי אינו נספח אלא מעצמה.

עדו בן פורת , ב' באב תשע"ג

אורן אלימלך
אורן אלימלך
יחצ

משרד הפרסום 'גל אורן BSD' זכה השבוע בפרס האפ"י (Effie) היוקרתי, במסגרת תחרות בינלאומית לשיווק ופרסום בה התמודד המשרד, בקטגוריית המגזר הדתי והחרדי.

אורן אלימלך, מנכ"ל ובעלים, שמח לקבל את הפרס וטען כי "מדובר באות כבוד למשרד אך גם לציבור החרדי והדתי".

לדבריו, הציבור הדתי אינו עוד "נספח" אלא הפך למעצמה צרכנית בפני עצמה, שנמצאת בשיא השגשוג והפריחה. אנחנו נמשיך להתאמץ ולהביא תוצאות".

תחרות ה- Effie Awards הנה תחרות בינלאומית. במסגרת התחרות נבדק הפרמטר החשוב ביותר לעבודה פרסומית שיווקית: התוצאות. יצוין כי בפעילות המגזר החרדי לא היו מתחרים נוספים שעלו לשלב גמר. 

במהלך השנים צברה התחרות תאוצה כשחקן חשוב ומשפיע בעולם השיווק והפרסום וכיום היא מתקיימת במקביל בלמעלה מ-40 מדינות בעולם. התחרות הצליחה להחדיר למודעות את חשיבות התוצאות האפקטיביות, לצד היכולת לבצע מהלכים שיווקיים משמעותיים ולהוכיח תוצאות מדידות.