כנס ראשי המטות המוניציפאליים של מפלגת הבית היהודי, נערך היום (חמישי) בנחלים, לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד שלושה חודשים.

בכנס השתתפו יו"ר הסיעת, ח"כ איילת שקד, ח"כ שולי מועלם, ח"כ מוטי יוגב וח"כ יוני שטבון יחד עם 300 ראשי מטות.

יצוין כי נציגי 'הבית היהודי' בארץ מתמודדים בקרוב ל-100 ערים, יישובים ומועצות מקומיות. כך לדוגמא עליזה בלוך בבית שמש, אריה פרג'ון בטירת הכרמל, משה אוחיון באופקים, זהר ללו בקרית מלאכי, אלישע חובב בבני עי"ש ואריאל וייס באלקנה.

מטרת הכנס היתה להציג למטות המתמודדים את הידע הניהולי, הארגוני והמשפטי של ההתמודדויות.

כדי לשמור על טוהר המידות ולהימנע מאי סדרים ומחוסר ניהול תקין, הן בפן המשפטי והן בפן הכלכלי, היועץ המשפטי של המפלגה, עו"ד איתן הברמן, הודיע למשתתפים כי לא תתקיים פעילות כספית עצמאית. לדבריו, כל העניינים הכספיים, הכוללים הכנסות והוצאות, ינוהלו דרך חשבון בנק משותף, על פי דרישת מבקר המדינה.

מנהל מטה מוניציפאלי ארצי, אלרואי אסרף, הציג את הדרכים המעשיות לניהול הקמפיין. בערב הוצגה תוכנה לניהול ספר בוחרים וספר בחירות. התוכנה מאפשרת לכל מקום לנהל את הנתונים שלו ביעילות, ולמפלגה לעקוב אחר פעילות המטות השונים.

מנכ"ל 'הבית היהודי', ניר אורבך, ומנכ"ל 'תקומה', נחי אייל, בירכו את הנוכחים. "כנס כזה זו הוכחה שהמפלגה חיה ותוססת", הבהיר אורבך. "אנו רואים בזה המשך הצלחה מהבחירות האחרונות ובניית הבסיס לחירות הבאות. ברשימות השונות ברחבי הארץ יש נציגים מכל הגוונים – דתיים וחילוניים כאחד. בחמישה מקומות אנחנו מריצים מועמדים לראשות העיר. אלו דברים שמאפיינים מפלגה חפצת שלטון".

אייל הוסיף כי "שיתוף הפעולה בין ניר לביני הניב הצלחות מאוד גדולות ברחבי הארץ. בניגוד לפרסומים השונים, מלבד מקום אחד או שניים הרשימות מסוכמות ונעשה את המירב למנף את ההצלחה גם בחירות המוניציפאליות".