שחרור מחבלים.
שחרור מחבלים.פלאש 90

המשפחות השכולות נפגעות הטרור פתחו בקמפיין בשיתוף תנועת "ישראל שלי" וארגון "אלמגור" נגד כוונת ראש הממשלה וממשלת ישראל לשחרר כ - 120 אסירים רוצחים, חלקם אף נידונו למוות.

הקמפיין החל ביום חמישי האחרון בוועידת הליכוד, שם חולק מכתב בשם המשפחות השכולות וארגון "אלמגור".

במוצ"ש החל קמפיין ברשתות החברתיות, במהלכו הוצגו חשבונות פייסבוק של הרוצחים העתידים להשתחרר יחד עם סטטוסים קשר שהועלו בעמודים.

הבוקר, כחלק מהקמפיין קיבלו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הממשלה שיחת טלפון מוקלטת, כביכול בשמו של שר האסירים הפלסטיני, עיסא קרעקע- בהקלטה מודה השר לבנימין נתניהו שהסכים לשחרר 120 מחבלים.

לדברי אבי ברומברג, נציג המשפחות השכולות: "הפרסומים על אפשרות לשחרור הרוצחים של יקירנו הניעו אותנו לפעול. אנו חוששים כי ראש הממשלה ייכנע לתכתיבים אמריקאים ודרישות הרשת הפלסטינית וישחרר עשרות רוצחים שפלים שביצעו מעשי רצח וטרור נוראיים (מצ"ב רשימה מאלמגור). מדינת ישראל חייבת להבין כי אין קשר בין שחרור רוצחים/מחבלים לבין התנעת תהליך מדיני".

"רוצחי ילדים, חיילים ואזרחים מקומם בכלא! בעסקת שליט שילמה המדינה מחיר כבד, חלקם מהמחבלים אף חזרו לעסוק בפעילות טרור, האם לא למדנו דבר? האם אנחנו חוזרים על טעויות העבר? אנחנו היום נלחמים בשם יקירנו, עושים את המלחמה עבורם על מנת שהמרצחים השפלים יישארו בין כותלי הכלא! אני קורא לכולם להצטרף אלינו למאבק הצודק כנגד שחרור רוצחים, מהלך שעלול לפגוע במוטיבציית חיילי צה"ל והחברה הישראלית כולה", הוסיף ברומברג.