אות 'יקיר הציונות הדתית' לברקתערוץ 7

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, קיבל הערב (שני) את אות "יקיר הציונות הדתית', שהוענק בפעם הראשונה מטעם העיתון הדתי-לאומי 'בשבע'.

הפרס הוענק לברקת על ידי הרב שמואל אליהו והרב דוד סתיו, שניים מהמועמדים לתפקיד הרב הראשי לישראל, בקוקטייל חגיגי שהתקיים במסעדת אקליפטוס במתחם חוצות היוצר. 

ועדת ההיגוי של האות נימקה את בחירתה בברקת "על פעילותו הענפה למען הציונות הדתית ועל פיתוחה היפה של ירושלים בשנים האחרונות".

ניר ברקת אמר לאחר קבלת האות, "ברצוני לומר תודה לוועדת הפרס של עיתון 'בשבע' על שהעניקו לי הערב את 'אות יקיר הציונות הדתית' בטקס מיוחד. הציונות הדתית היא שותפה אידאולוגית מלאה לתהליך המתמשך לבניינה של ירושלים. השילוב המיוחד שהיא מייצגת בין ציונות לדת, הנשיאה בנטל והשאיפה המתמדת לאחדות - הם דוגמה ומופת לכולנו, ואני שמח ששיתוף הפעולה בינינו בעיר ירושלים פורה מתמיד. ושוב תודה מקרב הלב".

האות הוענק מטעם העיתון "בשבע" במסגרת אירוע מרכזי שייערך לציון גיליון המאה של מוסף הצבע 'אתנחתא'. במסגרת האירוע התקיים הערב אירוע מוסיקלי גדול בבריכת הסולטאן בירושלים במרכזו הופיע הזמר החסידי העולמי אברהם פריד, אשר חזר להופיע בירושלים לאחר הופעתו בשנה שעברה, בה הוא אירח את הזמר עמיר בניון.

אלפים מקוראי העיתון השתתפו בערב החגיגי ביניהם גם שרים, אנשי ציבור, ראשי ערים, אנשי תקשורת ועוד. לפני המופע התקיים טקס חגיגי בו העניק דודו סעדה יו"ר קבוצת 'בשבע' את האותות לזוכים בשנה זו. לצד ברקת קיבלו את הפרס גם יו"ר המפד"ל לשעבר זבולון אורלב ופרופ' נחום רקובר נשיאה של המכללה האקדמית תלפיות.