"הולכים להיכנס חזק בשוק הטאבלטים", קובי כליף,
"הולכים להיכנס חזק בשוק הטאבלטים", קובי כליף,תמר מצפי
סמסונג השיקה את סדרת הטאבלטים החדשה שלה בישראל. מדובר בדור השלישי של Galalxy Tab. ההשקה כוללת שלושה טאבלטים חדשים, בגדלים של 7, 8 ו-10.1 אינץ'. הטאבלטים יימכרו במחירים של 1,299 ש"ח, 1,699 ש"ח ו-1,999 ש"ח בהתאמה עבור הגרסאות שמצוידות בזיכרון אחסון של 16 ג'יגה-בייט.

ביחד עם השקת הטאבלטים החדשים הכריזה סמסונג ישראל גם על הרחבת שירות ה-SmartVOD, אותו השיקה לאחרונה עם הטלוויזיות שלה, גם לטאבלטים החדשים. כל רוכשי הטאבלטים במשפחת ה-Galaxy Tab 3 יקבלו מנוי לחצי שנה לרוב התכנים בשירות. לאחר מכן ניתן יהיה להמשיך בעלות של 29.90 ש"ח לחודש. בעתיד מתכוונת החברה להרחיב את השירות הייחודי הזה ישראל גם לטאבלטים האחרים ולטלפונים החכמים שהיא מציעה. בנוסף, רוכשי המכשירים יוכלו ליהנות מהורדת ספר בחינם בכל שבועיים, מבין כאלף כותרים זמינים, על ידי שימוש ביישום 'עברית'.

"אני לא זוכר שחברה השיקה כזו כמות של טאבלטים בבת אחת, וזה אומר שאנחנו הולכים להיכנס חזק בשוק הטאבלטים שקצת ברח לנו", אמר במסיבת העיתונאים שנערכה בתלת אביב קובי כליף מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל. כליף הוסיף שהמכשיר עם מסך ה-8 אינץ' נחשב מבחינת החברה למוצר הדגל של הטאבלטים שהיא מציעה ומבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד, וזאת בזכות העיצוב הגבוה שלו, משקלו וגם רזולוציית המסך, לטענתו.

לטעמנו הטאבלטים החדשים מציעים עשינו קפיצת דרך שהוא מגדיר כדרמטית. "בסוף הלקוח מחזיק מוצר איכותי ביד. שיפרנו את הרזולוציה שיפרנו את המסך עצמו ל-IPS ב-8 וב-10, הגדלנו את הזיכרון לעומת מתחרים שנחותים משמעותית. הפכנו את המכשירים להרבה יותר קלים, וכן הוספנו הרבה מאפיינים שהפכו להצלחה במכשירים קודמים כמו ה-Note II וה-Galaxy S4", הוא אמר.

הגלקסי 7 מבוסס על מעבד דו ליבתי במהירות של 1.2 גי'גה-הרץ של החברה עצמה, ואילו בגרסת ה-8 האינץ' מוגברת מהירות המעבד ל-1.5 ג'יגה-הרץ. עם זאת, גרסת ה-10.1 אינץ' שונה: מדובר בטאבלט הראשון מבית סמסונג שמבוסס על מעבד של אינטל. מדובר במעבד Clovertrail  במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ. בנוסף, גרסאות ה-8 ו-10.1 אינץ' מגיעות עם זיכרון הפעלה של 1.5 ג'יגה-הרץ ומסכי IPS ברזולוציה של 1,280x800 פיקסלים.