שוויץ בכפר
שוויץ בכפררן בכר

המושבה החקלאית מגדל נחשבת ללא ספק לאחד היעדים המקסימים ביותר בצפון. השילוב הנהדר שבין תיירות פורחת ומשגשגת, ובין היסטוריה ציונית ועברית עשירה, הפך את מגדל לאבן שואבת למטיילים מכל הארץ. ראשית, מגדל יושבת על שפת הכנרת, באחד המיקומים המדהימים בגליל. כמו כן, היא ממוקמת היכן ששכנה בתקופת בית שני העיירה היהודית מגדלא.

ימיו של היישוב העברי חודשו כמקדם בתחילת המאה ה-20. אנשי העלייה השנייה התיישבו במקום ובשנת 1911, כאשר היישוב החקלאי התמלא בפועלים, פעלו וחיו בו גם יוסף טרומפלדור וא.ד גורדון. במילים פשוטות, הביקור במגדל מעניק לכם אפשרות קסומה לחבר את העבר העשיר של המקום עם אירוח כפרי מוקפד. הקיץ הזה, אנו מזמינים אתכם לעשות את זה כמו שצריך בצימרים המקסימים של "שווייץ בכפר". במרחק של עשר דקות הליכה מהכנרת, ובמושבה פסטוראלית וציורית, תוכלו ליהנות מחופשה בלתי נשכחת בצפון.

מדשאה, בריכה, ארוחות בוקר

המתחם היפיפה של "שוויץ בכפר" ממתין לכם בלב ההיסטוריה העשירה של מגדל עם שתי בקתות מפנקות המתאימות הן לזוגות והן למשפחות. אורחי המקום נהנים גם מג'קוזי ובריכה פרטיים ומאווירה אשר בהחלט גורמת לשווייץ וישראל להתחבר ביחד. בכל אחת מיחידות האירוח תיהנו גם ממערכת קולנוע ביתית (כולל מכשיר DVD וספרייה עשירה של סרטים), טלוויזיה עם חיבור לכבלים, פינת ישיבה כפרית, מיטה זוגית גדולה, מטבחון מאובזר לחלוטין ופינוקים נוספים.

כמו כן, בחצר של "שוויץ בכפר" תנשמו עמוק עמוק את האוויר הצלול והנקי של הכנרת. ואכן, כמו שהמשוררת רחל הגדירה זאת בשירה הבלתי נשכח, "הו כנרת שלי, ההיית או חלמתי חלום?". בחצר המטופחת של "שוויץ בכפר" עומדים לרשותכם גם ערסלים, פינת ברביקיו, נדנדה, מדשאה וצמחייה עשירה (המעניקה צל בשעות החמות).

סיור במגדל וטבילה בכנרת

האירוח הכפרי במושבה מגדל טומן בחובו גם שלל אפשרויות נוספות. ראשית, תוכלו לסייר ברחובותיה המקסימים של המושבה וליהנות מהאתרים המרתקים שבמקום. בין אם תבקרו במוזיאון ובית הראשונים המספר את דברי ימיה של ההתיישבות הציונית במגדל, ובין אם תתרשמו מהמבנים העתיקים ביישוב, הרי שצפויה לכם חוויה נהדרת (המתאימה גם לילדים). כמו כן, תוכלו "לקפוץ" לכנרת (10 דקות הליכה) בכדי להתרענן בשעות החמות או להשתתף במגוון רחב של אטרקציות עם מים בצפון. נופש במגדל יכול כמובן לשלב גם אטרקציות נוספות כגון טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, אטרקציות עם בעלי חיים, טיולי אופניים, טיולי טרקטורונים, סדנאות לילדים, יקביי יין, אתרים היסטוריים, מסלולי טבע, קטיף עצמי, פיינטבול ועוד.

בקיצור, "שוויץ בכפר" במגדל הוא מתחם צימרים שמהווה ללא ספק יעד נהדר עבור חופשה משפחתית או נופש זוגי. במתחם הצימרים תוכלו ליהנות גם מארוחת בוקר גלילית עשירה עם עלות השחר. כמו כן, במידה ותהיו מעוניינים בייעוץ אודות אטרקציות במגדל והסביבה, צוות המקום ישמח לעמוד לשירותכם.