זירת התאונה
זירת התאונהפלאש 90

בשעות הבוקר זוהו סופית שני ההרוגים הנוספים בתאונת המשאית והאוטובוס אתמול בכביש 6. ההרוגים הם יריב ברק, תושב ראשון לציון בן 28, ויונתן (יוני) תורג'מן, תושב רחובות בן 21 . ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם אמיר בננו, ידיד משפחת תורג'מן שסיפר על דמותו המיוחדת של יוני ז"ל.

"יוני היה ילד מאוד מאוד מיוחד. אהב לתרום. היה קומונר באריאל. אתמול הוא דיבר עם הרב קוק (רבה של רחובות. ש.כ.) על תיאום שיעור בהושענא רבה. שהרב יבוא לתת שיעור. זה מה שהיה בראש שלו. לדאוג בזולת. היה מתנדב במד"א. ילד מאוד מאוד טוב. ילד שאוהב את הזולת, אוהב את עם ישראל ואת ארץ ישראל. למד בישיבה בשדה בוקר והיה בדרך לשם כדי ללמוד תורה בבין הזמנים. לא לבטל תורה. זה מה שהיה בראש מעייניו, לימוד התורה, ללמוד על מנת ללמד. הוא רצה להשלים חמש שנות לימוד תורה ואחר כך ללמוד רפואה כמו אימא שלו שהיא רופאה".

את שש שנות לימודיו הראשונות עשה יוני ז"ל בישיבת הדרום, לאחר מכן המשיך את לימודיו בישיבת ההסדר במצפה רמון.

"כבה אור גדול מאוד אתמול", אומר בננו. "ילד מאוד מאוד טוב". על התמודדות המשפחה מספר בננו כי הדברים אינם נתפסים ואינם מתעכלים אצל ההורים שרק אתמול בשעת ערב הוברר להם שבנם בין הרוגי התאונה הטראגית.

"אתמול בערב סמוך לשעה ארבע האימא החלה לדאוג לאחר שלא היה מענה בטלפון. היא קראה לאבא והחלו בחיפושים בישיבה, בבתי חולים, לא מצאו ולאחר שהוא לא ענה בדקו במשטרה ובאבו כביר עד שהדברים התבררו".

הלווייתו של יוני תורג'מן תתקיים בבית העלמין ברחוב גורודיסקי ברחובות בשעה 16:00.