אלברט בשבילי הכרם
אלברט בשבילי הכרםועד מתיישבי שומרון

וועד מתיישבי השומרון התגייסו לעזור למשימת מכירת היין מכרמו של בועז אחלברט שנגדו הוצא צו הרחקה מינהלי. זאת לקראת ראש השנה המתקרב.

נזכיר כי בעז אלברט (40) מיצהר, נשוי + שישה ילדים, קיבל לאחרונה צו הרחקה מינהלי ללא משפט למשך חצי שנה. אלברט מצידו החליט כזכור שלא לקבל את תכתיב צו ההרחקה ולהמשיך בשגרת חייו תוך לקיחת סיכון במעצר בפועל. את החלטתו קיבל מכיוון שלדבריו כחקלאי תהיה לבני משפחתו השלכה קריטית לניתוקו מפרנסתו.

אלברט נעצר כזכור לפני כשבועיים בשל הפרת הצו ובועד מתיישבי השומרון התגייסו כעת לעזור למשפחת אלברט במכירת היין האיכותי מיקב 'תקומה' שבבעלותו.

"הגיע העת לחדול מהלהט של אלוף הפיקוד להוציא צווים מינהלים נגד יהודים ובאמצעותם להרחיק אותם מביתם ומשפחתם", מציין בני קצובר, יו"ר ועד מתיישבי השומרון. "אין מקום לצווים מינהלים במדינה דמוקרטית", הוסיף קצובר, שמתח ביקורת גם על "הסתננות השוטרים דרך כפר ערבי במתכונת של מבצע צבאי בכדי לעצור את אלברט לפני כשבועיים". לדבריו, הנהלות זו מבישה הן את החוק ואת את המתיימרים לייצגו.

"מכיוון שבעז לא מסוגל בימים אלו לשווק את היינות כי הוא עלול להיעצר מידי יום נרתמנו לעזרתו", מסביר שגיא קייזלר, מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון ומדגיש כי מדובר ביין המופק מכרמים ביישוב יצהר הידוע בטעמו המיוחד. "מעבר לעזרה לבעז מדובר ביין איכותי ויוקרתי מהרי השומרון", הוסיף קייזלר.

להזמנת יינות