בועז אלברט
בועז אלברטדוברות יצהר
עירית אלברט, אשתו של בעז אלברט מיצהר שנעצר הערב (חמישי) לאחר שלא ציית לצו הרחקה מינהלי, תיארה את רגעי המעצר שכללו שימוש באקדח הלם מסוג 'טייזר'.

"ידענו שבעז ייעצר מתישהו והתכוננו לכך, אך אין לי מילים לתאר את האכזריות של השוטרים בעת המעצר".

היא תיארה את מעצר בעלה וסיפרה כי השוטרים התפרצו לבית. "בועז רץ לחדר פנימי ונשכב על הרצפה. שמעתי את זעקות הכאב שלו כשחושמל שוב ושוב על ידי השוטרים מאחר ולא הסכים לעזוב את הבית בעצמו".

עירית מעידה כי גם כשהוצא בועז בכח מביתו, "המשיכו השוטרים שגררו אותו לעבר הניידת שחיכתה בכפר הערבי, לחשמל אותו שוב ושוב. היה כבר חשוך אבל מדי פעם שומעים עוד זעקה ועוד זעקה, ואת צרחות השוטרים 'אם לא תקום נחשמל אותך שוב'", תיארה.

אלברט (40), אב לשישה, הצהיר בימים האחרונים כי לא יכבד את הצו ולא יעזוב את ביתו. לדבריו, הצו ניתן כהתנכלות גרידא, בשל דברים שאמר וכתב באופן פומבי, בהם מתח ביקורת על תפקודו של צה"ל מול הטרור הערבי המתגבר בתקופה האחרונה.

תנועת "נשים בירוק" גינתה בחריפות את מעצרו של אלברט. "כל 'פשעו' היה שסירב לציית לצו גירוש אנטי-מוסרי ואנטי-דמוקרטי, צו שמופעל אך ורק נגד יהודים תושבי יהודה ושומרון ולא נגד ערבים זורקי אבנים ובקבוקי תבערה או אנרכיסטים אירופאים התוקפים את חיילי צה"ל מדי שבוע. 

"אנו קוראים לשליחי ארץ ישראל בזירה הפוליטית להתערב מיד ולהביא לשחרורו של בועז ולהחזרתו, לאחר טיפול רפואי, לחיק משפחתו בביתו שביצהר. מכוחות הבטחון אנו מצפים שיפסיקו להתנכל ליהודים ויתחילו לטפל במה שמצופה מהם: הגנה על אזרחי ישראל מפני מחבלים ערבים וביניהם אותם מחבלים-ר וצחים עם דם יהודים על הידיים שלבושתנו שוחררו לפני יומיים", כך "נשים בירוק".

ממשטרת מחוז ש"י נמסר "בעת מעצרו של החשוד הגיע אדם נוסף אשר ניסה למנוע את המעצר של החשוד וניסה לתקוף את השוטרים, בעקבות כך נעשה שימוש בכוח והופעל כנגד האדם הנוסף שוקר. בועז אלברט לא התנגד ונעצר". מאוחר יותר מסרה המשטרה כי אכן בוצע שימוש באקדח 'טייזר'.

סימני הפגיעה מאקדח הטייזר
סימני הפגיעה מאקדח הטייזר(צילום: איציק שדמי)