מקווה שהכול יעשה בהסכמה. ח"כ זאב.
מקווה שהכול יעשה בהסכמה. ח"כ זאב.פלאש 90

ח"כ ניסים זאב מש"ס דורש לחקור את המעצר האלים ביצהר ביום חמישי האחרון.

בהודעה ששיגר הערב נמסר כי "השימוש באקדח טייזר נגד תושב יצהר בעז אלברט, כפי שנצפה בערוץ 7 הינו מקומם מזעזע ואכזרי, מנוגד לנהלים ומתאים למדינות דיקטטוריות וחשוכות. כפי שנראה מר בועז לא הביע התנגדות למעצר נשכב על הרצפה ולא התנגד למעצרו, וכל השימוש באקדח טייזר היתה התעללות אכזרית מנוגדת לחוק ולזכויות האדם וחרותו. יש לחקור את האירוע לפי הנהלים שהותרו לפרסום בידי המשטרה (נוהל 90.221.050), השימוש בטייזר מותר אך במקרים של התנגדות למעצר".

זאב מציין כי צו ההרחקה הוצא נגד בעז אלברט ללא משפט וללא מתן אפשרות אמיתית להגן על זכותו ועל חירותו. "לא ברור על איזה מעשה או אמירה הוא מואשם ורק לאלוקים פתרונים".

זאב כותב עוד "אנו עדים להסתה פרועה נגד המדינה על ידי פרופסורים, המתפרנסים ממוסדות להשכלה גבוהה במדינת ישראל וקוראים לחרם נגד אותם מוסדות, עמותות שונות, אנשי תקשורת ו'רוח' התומכים בחרם וסנקציות נגד המדינה – אשר גורמים למדינה נזק ממשי במוסדות האו"ם, בקונגרס ובאיחוד האירופאי ונהנים מחופש דיבור מוחלט על פי הנורמות של זכויות האדם למרות שהדבר גובל בהסתה פרועה, כאשר לעומתם התושבים היהודים ביהודה ושומרון חשים נרדפים ואינם זוכים לאותם זכויות אדם בסיסיות".

זאב דורש לחקור את האלימות המשטרתית המופעלת שלא כדין ולא לצורך, כלשונו, "חייבת להיות בדיקת בית יסודית בכנסת, בממשלה, במערכת המשפט, בתקשורת, ובאקדמיה על זכויות האדם של תושבי יהודה ושומרון ותיקוני חקיקה המתאימה למדינה דמוקרטית על פי כללי המשפט הבינלאומי (וערכי המשפט העברי) בעניין בסיסי זה".