שוק הטאבלטים המקומי מתחמם גם הוא. ביטוי לכך ניתן למצוא בהשקות הרבות.

סמסונג ביצעה לאחרונה השקה של 3 טאבלטים בבת אחת. כעת מגיע תורה של קבוצת ח.י להשקה מסיבית. היא הכריזה בבת אחת על 5 טאבלטים של QUE במגוון רחב של גדלים מסך.

ה-QUE Tablet Mini הוא, מבחינת החברה, מכשיר הדגל של ההשקה. מדובר בטאבלט עם מסך בגודל 7.85 אינץ'. המסך הוא בטכנולוגיית IPS, ומציע רזולוציה של 1,024x768 פיקסלים. טאבלט זה מבוסס על מעבד 4 ליבות, מגיע עם אנדרואיד בגרסה 4.2 ומציע עובי של 9 מ"מ ומשקל של 380 גרם. כמו שאר חבריו להשקה הוא כולל שתי מצלמה קדמית ואחורית, זיכרון עבודה בנפח של 1 ג'יגה-בייט, חיבור miniHDMI וחיבור microUSB.

"הסדרה החדשה של QUE  לשנת 2013 מאפשרת לצרכן לקבל תמורה מלאה למחיר באמצעות טאבלט איכותי עם מעבד מתקדם כסטנדרט. הטאבלטים החדשים של QUE, על תכונותיהם השונות, מהווים תחרות אמיתית לטאבלטים המשווקים כיום בישראל, ומפגינים יכולות ביצוע מובילות בתחומן", אמר אור ענבר, מנהל המותג.

מבחינת מחירים מתחרים הטאבלטים החדשים של QUE בשוק הנמוך. ה-QUE Tablet Mini יימכר במחיר השקה של 799 ש"ח. ה-QUE Tablet 7 משווק במחיר של 399 ש"ח, ה-QUE Tablet 9 משווק במחיר של 599 ש"ח, ה-QUE Tablet 10.1 משווק במחיר של 699 ש"ח. טאבלטים אלו מצוידים במעבד שתי ליבות.

האחרון בסדרה, ה-QUE Tablet 9.7, מצויד במעבד ארבע ליבות. השיווק שלו יתחיל בחודש הבא במחיר של 899 ש"ח.