שר השיכון: עוד אבנך שומרון

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, השתתף היום (ראשון) בחנוכת השכונה "לשם" שבשומרון ובטקס חנוכת שכונות חדשות בקדומים

למורת רוחה של השרה ציפי לבני המנהלת שיחות מדיניות עם הרשות הפלסטינית הצהיר השר אריאל כי הבנייה תימשך. "אנו נמצאים היום במעמד מרגש של הנחת לבנה נוספת בארץ ישראל. אני אומר בצורה הברורה ביותר אני כאן לבנות לכם דירה. ואנחנו עושים זאת בכל מקום בארץ. אנחנו בונים בלשם 300 יח"ד כמו שאנחנו בונים בראש העין אלפים. אנחנו בונים בקדומים כפי שאנו בונים בקרית גת ובמודיעין. אנחנו בונים בירושלים כפי שאנחנו בונים בגליל".

"עם ישראל זקוק לדירות בכל מקום בארץ ואנחנו ניתן מענה לכולם בכל מקום. זה הדבר הכי נכון היום - ציונית וכלכלית. אנחנו בונים ואנחנו מורידים את המחירים כאן ובתל אביב. בדרכי לכאן התבשרתי על עוד שיווק מוצלח של מאות  יח"ד בחריש ובנהריה. זה קורה היום, זה קורה בכל יום ויום".

שר הבינוי והשיכון הוסיף כי חזון שתי המדינות לא מציאותי ולא יקרה לעולם, "מי שחושב שאפשר לאלץ אותנו לבנות רק בגבולות אושוויץ טועה. ואני מציע לו שיחפש את הפושעים הגדולים נגד האנושות במקום אחר. הם לא נמצאים כאן, הם נמצאים במקומות אחרים במזרח התיכון".

השר אריאל הוסיף ואמר: "אי אפשר בלי להתייחס למתרחש צפונית לנו. דווקא אנו שזעקנו כיצד העולם שותק בזוועות השואה, אסור לנו לשתוק אל מול המתרחש בסוריה. מתרחשת שם טרגדיה ופשע נוראי. חייבים לעצור את מי שמשתמש בנשק כזה. צריך לדאוג שלמשטרים דומים לא תהיה גישה לנשק דומה".